TK: z.g.a.n. Tudor Pelagos FXD (2024) met zwarte wijzerplaat

Beste forumleden,

Ik bied een prachtige Tudor Pelagos FXD ter overname aan. Het horloge is zo goed als nieuw, onbeschadigd en alleen thuis 4 of 5x gedragen om te proberen/wennen.

Reden waarom ik deze prachtige Pelagos niet zelf ga houden/dragen? Ik heb de blauwe FXD Marine Nationale en ook de oer-Pelagos met zwarte wijzerplaat namelijk al. En drie Pelagossen is me toch wat te veel van hetzelfde in de verzameling…

Hopelijk komt deze zwarte FXD met normale ‘oplopende’ duikerring terecht om de pols van de volgende Tudormigo die er veel plezier van gaat hebben. Ik heb mijn Pelagos al jaren als vakantiehorloge en het is een superfijn horloge, zowel op het land/strand als in de zee/het zwembad. Echt een topper! Komende vakantie gaat de blauwe FXD M.N. mee dus de zwarte is overtollig en dat is zonde.

De kenmerken van deze Tudor zijn de volgende:

• Het kloppend hart is manufactuur kaliber MT5602 met COSC certificering
  • De gangreserve van het automatische uurwerk bedraagt een zeer comfortabele 70 uur
  • Waterdicht tot 200m
  • De kast is van lichtgewicht en oersterk titanium
  • Horloge is in absolute nieuwstaat (garantiebewijs van januari 2024)
  • Nog 5 jaar in de internationale fabrieksgarantie bij Tudor
  • Geleverd door Nederlandse AD en horloge komt in full set
  • Ik doe er als extra nog twee nieuwe generieke single pass nato banden bij: zwart/grijs en rood/zwart die ik speciaal voor deze FXD heb gekocht (qua kleuren echt top op deze FXD!) maar die ik niet ga gebruiken voor mijn andere horloges

Voor wie liever zelf de details en specs wil nalezen:

check www.tudorwatch.com/nl/horloges/pelagos-fxd/m25717n-0001

Ondanks de link hierboven natuurlijk nog wel even het verplichte rijtje:

merk: Tudor

model: Pelagos FXD

kast: titanium, gesatineerd, saffierglas, schroefkroon, fixed lugs

wijzerplaat: matzwart met witte indexen

uurwerk: automatisch manufactuur uurwerk MT5602 met 70 uur gangreserve en COSC certificering

kastdiameter: 42 mm

staat kast, lugs, glas, bodemplaat, alle hardware: in absolute nieuwstaat

gemonteerde band: originele stoffen Tudor band met klittenbandsluiting (grijsgroen met rode streep)

extra banden: 2x single pass (niet van Tudor) doe ik gratis erbij (1x gespsluiting die op beide banden past)

leeftijd: januari 2024 (vol in de garantie tot januari 2029)

conditie: nieuwstaat en het horloge wordt ook niet gedragen

certificaat: aanwezig

originele doos en/of accessoires: full set met originele Tudor box & papieren

levering: f2f omgeving Amsterdam of verzending per PostNL volgens instructie koper

eventuele verzendkosten: voor rekening & risico koper

vraagprijs: 3.750 euro (nieuwprijs 4.230 euro)

inruil: zeer beperkt mogelijk en alleen als je een topper in full set kunt aanbieden (ik ben nogal kieskeurig)

Voor wie mij nog niet kent: het aanbieden van rommel of addertjes onder het gras is niet mijn stijl. Check de paar reviews hier op het forum gerust of kijk eens in een van de vele Tudor draadjes van de laatste paar jaar. Ik bied het horloge alleen hier aan op HF dus onder liefhebbers, niet via andere kanalen. Graag alleen serieuze gegadigden/reacties die weten wat hier wordt aangeboden.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse of vragen hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Bedankt voor het bekijken en leuke reacties of evt. vragen zie ik graag tegemoet per PB.

Groet,

:sunglasses:

Otto

27 likes

The race to the bottom…:

3.700 euro excl. evt. verzendkosten

Eenmaal, andermaal…

2 likes

Gisteren met geluk een Snoopy kunnen bemachtigen dus de prijs mag naar…:

3.650 euro excl. evt. verzendkosten

Eenmaal, andermaal…

5 likes