TK: Zeldzame Vintage Citizen Blackie V2

Te koop is deze prachtige Citizen Blackie V2. De Citizen kenners onder jullie zullen beseffen hoe zeldzaam dit ding is. Probeer er maar eens eentje te vinden, ze worden amper aangeboden.

Dit exemplaar is volledig “dans son jus” en heeft prachtige patine. Met zijn 42mm draagt hij modern maar allerminst oversized (op mijn pols van 17cm kan het prima). Hij houdt prima de tijd voor een vintage horloge en de datum verzet netjes.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Citizen “Blackie” V2 67-0171
Diameter: 42mm
Leeftijd: 01/1972
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2021
Factuur en/of certificaat: Watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only, op aftermarket tropic racing strap
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide, verzendkosten op kosten van de koper. Afhaling in Ninove, België
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikte staat. Hij heeft net een nieuwe dichtingsring gekregen (da’s nog iets dat ik zelf kan :wink: )
Soort uurwerk en kaliber: Citizen Automatic Day Date
Vraagprijs: €600

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Bumpje en de prijs mag naar een scherpe €500.

1 like

Upje voor het weekend, doe me een smerig bod en wie weet! Heb deze zelf via inruil gekregen voor de ruilwaarde van €600, maar ik begrijp dat het een niche markt is.

1 like

Bump, €400

Koopje, maar weg is weg!

2 likes

Upje! Rek zit er niet meer in.

1 like

Bump

2 likes

Weekend bump!

2 likes

Omhoog, wie pakt door op deze mooie vintage klok?

1 like