TK: Zelos Blacktip 200m Diver Titanium

Hierbij bied ik mijn slechts heel weinig gedragen Zelos aan. Het is echt een prachtig horloge. Maar in de praktijk draag ik hem zo goed als niet vanwege mijn GS. Deze is niet van mijn pols te branden, vandaar.

Het betreft een titanium horloge en band waarvan de buitenkant gehard is tot 1.200 Hv. Tevens zit er een fijnafstelling in de band, erg handig met de naderende zomer :sunny: Zoals bij nagenoeg alle Zelos horloges betreft dit een beperkte serie van 200 stuks (dit is nummer 9) en deze waren zoals gebruikelijk heel snel uitverkocht.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (geen ruil): Zelos blacktip 200m

Merk en model: Zelos blacktip
Diameter: 41 mm
Leeftijd: Januari 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2024
Factuur en/of certificaat: Certificaat/card (zie foto)
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat, maar vooral zelf even kijken.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9015 met custom datumschijf
Vraagprijs: € 525.
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes

Up, en prijs naar € 475. Niet gek toch?

1 like

Up en fijn pinksterweekend gewenst!

Tikje omhoog.