TK:Zelos Hammerhead II Brons teal

Te koop,

Zelos Hammerhead 2 Bronze Teal.
De Zelos heeft al een prachtig patina maar is met een cape cod doekje of wat citroensap weer terug te brengen
in originele staat zodat je je eigen patina kan ontwikkelen.
Twee hele kleine puntjes net onder de bezel op de kast.

1000m water dichtheid, CuSn8 brons, dubbel gebold saffierglas met een AR-coating en C3 en BGW9 lume. Het horloge zelf is bijzonder comfortabel. De 44mm diameter past eigenlijk op vrijwel op elke pols goed door de lug to lug afstand van 48mm.
Het gewicht is 148 gram.
Seiko SII NH35 uurwerk welke meer dan netjes en nauwkeurig loopt, dat hackt en met de hand kan worden opgewonden
Geheel compleet met Zelos horloge doos voor 3 horloges, de originele zwart rubberen Zelos band en een extra mooi passende nato band, beide met een bronzen doornsluiting, ook een bruin lederen band.
Momenteel zit er een eigen gemaakte lederen band op die geweldig staat ook met bronzen doornsluiting.
Dus een complete full set met garantie pas.

Geboren op 07-2022
Prijs 435 euro voor de complete set en 4 banden en 3 bronzen gespen.
Verzenden kan maar op kosten en risico koper.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes

UP en de prijs naar 410 euro inclusief aangetekend verzenden! Je krijgt nog steeds de 4 banden, full set met mooie Zelos horlogebox.

Graag een UP.

UP wie o wie voor deze prachtige bronzen verschijning!

Up voor deze prachtige Zelos!

Up wel wat reacties maar nog geen definitieve doorpakker.

1 like