TK: Zenith A3818 Cover Girl Revival (Titanium)

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Zenith A3818
Diameter: 37mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2022
Factuur en/of certificaat: compleet, 1ste eigenaar
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet
Verzendkosten of afgehaald: i.o.
Conditie (krassen, werking etc): z.g.a.n. 4dgn gedragen, dus er zal vast een haarlijntjes op te zien zijn
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: 9.700 zonder inruil, 10.700 met beperkte inruil

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Beperkte inruil mogelijk op deze gelimiteerde en prachtige Zenith “Cover Girl”.

Horloge in een soort opwelling gekocht, maar door het titanium gewicht (78gr) en de afmeting, heb ik er niet echt een klik mee.

By far de goedkoopste van internet, dus geen prijsonderhandeling mogelijk. Beperkte inruil mogelijk.

24 likes

Even onder de aandacht, deze beauty. Ik heb mooie herinneringen aan het tripje naar Parijs 2022 toen ik dit horloge ben gaan ophalen.

6 likes

Een aantal geïnteresseerden, maar nog niemand die echt doorpakt.

Het gaat hier echt om een gelimiteerde Zenith Cover Girl die tegen een zeer nette prijs wordt aangeboden. Op C24 staat er één te koop binnen de EU. O, wacht dat is mijn eigen advertentie :thinking:

Prijzen beginnen bij 11/12k buiten de EU. Daar komt nog transport en BTW bij) en dan zit je al snel op een bedrag van €13.000+ :flushed:

Misschien vraag ik wel te weinig?

2 likes

Nog maar eens onder de aandachtttttt

1 like