TK: Zenith Captain Elite

Te koop:

Merk / model: Zenith Captain Elite (03.2020.670/01.C498)
Diameter: 40mm
Leeftijd: Het horloge komt waarschijnlijk uit 2015/2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): Okt 2020
Factuur en/of certificaat: Aankoop- en service factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Naw
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor afhalen (omgeving Heemstede)
Conditie (krassen, werking etc): Conditie is 8/10. Ziet er zeer netjes uit (zie foto’s).
Geen beschadigingen/krassen maar is niet als nieuw.
Soort uurwerk en kaliber: Elite 670
Vraagprijs: €2.200 (vast)

Ik draag dit horloge niet vaak, hij heeft veel concurrentie… Ik speelde al met het idee om hem om deze reden te koop aan te bieden en heb ondertussen een andere Zenith op het oog.
De sunburst champagne plaat kleurt prachtig bij de lange blauwe secondewijzer. Een genot om naar te kijken.
Hij loopt uitstekend (+2 sec/dag), service gehad in April 2021 (Nico Rijsman, factuur aanwezig).

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

38 likes

Upper!

1 like

Upperdepup en vanaf morgen op C24. Geen dreigement, gewoon een vaststelling

Had me nog zo voorgenomen om niet te zakken in prijs… Zie ik nu prijscompetitie op C24 (€2095).
We gaan dus toch serieus zakken, en wel 10,2% !!

Prijs is nu €1975

Ok…
Er is wat onduidelijkheid over de vraag of deze Zenith met papieren komt (mijn omschrijving is inderdaad niet al te duidelijk).
Er is geen originele kwitantie of garantiebewijs van de eerste eigenaar. Ik heb alleen de rekening van mijn aankoop in 2020, en die van de service door Nico Rijsman (2021).
Zo, dat is nu uit de weg…
Daarnaast wordt er ook gevraagd naar mijn minimale verkoopprijs. Laat ik daar ook transparant in zijn:
Op C24 staat hij voor 2k, minus 6,5% commissie zou ik er €1870 aan overhouden. Dat is dus mijn minimumprijs.
Hoger bieden mag :sunglasses:

2 likes