Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Ruilen sterke voorkeur voor Rolex modellen 16600, 116600, 126600, 114060 of 124060. Bijbetaling van mijn kant mogelijk.
Merk en model: Zenith Chronomaster Sport
Diameter: 41mm
Leeftijd: 10-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 05-2023
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Kan beiden. Ben woonachtig in het noorden van het land. Maar een stukje elkaar tegemoet rijden ook een optie. Verzending op eigen risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Verkeerd in zeer fraaie staat, want weinig gedragen en voorzichtig mee omgegaan. Wat micro krasjes op gepolijste delen van de band. In juli 2023 onder garantie reparatie aan uurwerk uitgevoerd door Zenith.
Soort uurwerk en kaliber: El Primero 3600
Vraagprijs: €7500,- (ruilwaarde €8000,-)
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).