TK: Zenith El Primero Chronomaster Sport

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Zenith Chronomaster Sport
Diameter: 41mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): September 2022
Factuur en/of certificaat: Alle papieren zitten erbij
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set. Alles zit erbij
Verzendkosten of afgehaald: Beide kan. Ik verzend hem het beroemde Kiek’s Bomb proof keurmerk ®. Maar het leukste is natuurlijk ergens meeten met een koffie erbij.
Conditie (krassen, werking etc): Hele mooie staat. Alleen op de bracelet wat mini veegjes.
Soort uurwerk en kaliber: 3600
Vraagprijs: 7750,- Hele nette prijs lijkt mij. Lager ga je hem niet vinden in Europa. Zodoende is de prijs vast. Absoluut geen interesse in een (in)ruil.

Mijn cv: Kiek - Ervaring met (Ver)Kopers - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

33 likes

Deze ligt nog eenzaam in de kluis te wachten op een nieuw avontuur.

Weet je wat, doe mij gewoon een lekker bod. We komen er vast wel uit.

2 likes

150,- euro extra korting als je Hans heet.

4 likes

Nou vooruit. Omdat ik in een goede bui ben krijgt iedereen de korting.

7350,-

1 like

7150,- :partying_face: