[TK]Zenith Elite 670 Rainbow Wit "Dressdiver"

Vorig jaar heb ik dit horloge gekocht en heb ik deze direct daarna laten servicen. Hierbij is het uurwerk aangepakt, is de kast licht gepolijst en is de stalen (bicolor) band gerepareerd (er zat een schakel los). Ik heb toen ook een krokoband besteld en erop gedaan omdat ik de standaardband zelf niet zo mooi vond, maar uiteindelijk heeft het horloge alsnog geen draagtijd gehad. Ik heb lang getwijfeld wat ik nu met dit horloge wilde doen, maar uiteindelijk toch maar besloten het te gaan verkopen.

Het is een bijzonder horloge, want ik beschouw het als een soort dressdiver. Het horloge is slechts 9,5mm dik en dat voor een duiker met 200m waterdichtheid! Daarnaast heeft het horloge een diameter van 39 mm, dus uitermate geschikt voor wat smallere polsen. De lugs zijn ook vrij kort, dus hij draagt mooi klein.

De gegevens:
Model: Zenith Elite 670 Rainbow met witte wijzerplaat
Leeftijd: +/- 1999
Diameter: 39mm.
Inhoud: Geen doos of papieren. Horloge zit aan nieuwe krokoband. Originele bicolor band zit er ook bij.
Verzendkosten: Ophalen in Flevoland. Verzenden op eigen risico.
Staat horloge: Redelijk goed. Er zijn gebruikerssporen zichtbaar. De lunette is nu niet helemaal perfect uitgelijnd, dus mocht je je hier aan storen, dan zou ik dat oppakken. Het horloge heeft vergulde accenten, op de meeste plekken ziet dat er goed uit, behalve bij de kroon aan de kant waar je pols zit, dus je ziet dat verder niet. Ik wil echter wel volledig zijn, vandaar dat ik het vermeld.
Uurwerk: Zenith 670 uurwerk 28.800 bph
Vraagprijs: 1250 euro.

Hieronder nog enkele foto’s. Extra foto’s zijn uiteraard geen probleem.

1 like

Kick! Mijn vraagprijs staat absoluut niet vast, het horloge ligt nu vooral in de weg.

Kick, vraagprijs naar 1150 euro.

Deze maar weer eens onder de aandacht brengen, nog steeds te koop! Vraagprijs 1100 euro.

Kick, vraagprijs naar 999 euro!

Kick! 950 euro. Geen geld voor een Zenith!

900 euro!

Laatste kick met extra scherpe prijs: 800 euro

Als het nu niet lukt dan gaat dit horloge voorlopig maar even uit de verkoop.

Uit de verkoop. Ik probeer het over een aantal weken maar weer eens…