TK: ZGAN Certina DS PH200M in het blauw.

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop: Certina DS PH200M, in de knappe blauwe uitvoering. Horloge mag de collectie gaan verlaten om plaats te maken voor iets anders. Wordt op dit moment niet gedragen en heeft sowieso erg weinig polstijd gehad. Zit wel een haarlijn op 1 van de lugs maar die kan er zonder problemen uitgepolijst worden. Komt op zowel de blauwe NATO met quick-release pushpins als op bijzonder comfortabele cognac lederen band met eveneens quick-release pushpins.

Merk en model: Certina DS PH200M (blauw)
Diameter: 42.80mm
Leeftijd: Maart 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Maart 2021, ben de 1e eigenaar
Factuur en/of certificaat: Alles compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alles compleet
Verzendkosten of afgehaald: In overleg, voorkeur heeft verzenden.
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als nieuw, 1 lichte haarlijn op één van de lugs.
Soort uurwerk en kaliber: Powermatic 80.611 automaat, met 80 uur gangreserve.
Vraagprijs: 675,- incl. verzendkosten (Retail is EUR 930,-)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Bedankt voor de aandacht, en voor de snelle koper heb ik nog een leuk presentje wat meegestuurd/-geleverd wordt :smiley:

Gr, Robin.

14 likes

En weer omhoog. Eventueel een leuke package deal met mijn andere te koop staande Certina?? Alles is bespreekbaar!!

1 like

Omhoog, en omlaag: 625 all-in, mét presentje.

1 like