TK: zomerklatser, Invicta S1 Rally 19616, sunburst geel

Te koop: Invicta S1 Rally ref. 19616, geel

Merk en model: Invicta S1 Rally ref. 19616
Kastmateriaal; RVS, zwart PVD
Diameter: 48 mm
Dikte: 13,5 mm
Lugwijdte: 22 mm
Lengte over lugs: 58 mm
Waterdichtheid: 100m/10atm volgens opgave; waterdichtheid is niet gecontroleerd bij de laatste batterijwissel.
Lederen band geschikt voor polsomtrek tot +/- 22 cm

Leeftijd: juni 2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: juni 2016
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set: originele doos, omdoos, garantiekaart (niet afgetekend, online aankoop), gebruiksaanwijzing, tag.
Verzendkosten of afgehaald: PostNL pakket aangetekend, €8,70
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette staat, weinig gedragen. De originele lederen band vertoont bij de gebruikte gaatjes wat lichte sporen van dragen, op de kast heb ik geen draagsporen kunnen ontdekken.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz, Hattori PC32
Vraagprijs: €100,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).













7 likes

Met de zomer wil het maar niet zo lukken dit jaar, maar met deze klatser om de pols ziet de tijd er in elk geval altijd zonnig uit :sunglasses: :sunglasses:

Hier overigens op mijn 16 cm pols; deze komt wat beter tot z’n recht bij een wat grotere polsomtrek :wink:

De zon begint weer een beetje te schijnen, dus een upje dan maar voor deze zonnige zomerklatser :sunglasses:

Morgen wordt het weer zomerweer, dus een upje voor deze klatser :sunglasses: :sunglasses:

Upje, €90,-

Eindelijk een zomerdagje, dus maar weer omhoog :innocent:

1 like

De zomer is wel voorbij intussen, maar toch nog maar een upje :sunglasses:

Up :arrow_up:

Toch nog maar een upje :innocent:

Toch nog maar weer eens een upje. Ding ligt er nog steeds en zit net weer een verse batterij in dus hij kan er weer even tegen.
Laten we er 80 Euro van maken :grin:

2 likes

Toch maar weer een keer onder de aandacht. Hij ligt nog steeds te wachten op een nieuwe eigenaar :innocent:

Ook nog maar eens een upje; vraagprijs naar 70 Euro :sunglasses:

De zomer is weer in aantocht; niemand die deze lekkere zonnige klatser om de pols wil van de zomer? :sun_with_face: :sun_with_face: