Toch geruild. SLOTJE graag: Tissot PRS 516 - Powermatic 80

Beste medeforummers,

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en de liefde voor Grand Seiko is groter dan de liefde voor Tissot.
Begin dit jaar heb ik een GS met champagne wijzerplaat verkocht en daar heb ik heimwee naar cq spijt van als haren op mijn hoofd. Natuurlijk een 1e wereld probleem, maar toch.

Dus ik wil weer een Grand Seiko met champagne wijzerplaat terugkopen en die heb ik inmiddels ook al in het vizier.

Hiervoor ben ik bereid om een groot deel van de huidige collectie te verkopen om ook rust “in de kist en in de kop” te krijgen.

Hiervoor heb ik cash nodig, zoals jullie zullen begrijpen.

Daarom, te koop deze recent door mij hier op het forum gereviewde, prachtige, PRS 516.

Een link naar de review, ik zal er hier verder geen extra tekst aan weiden:

Merk/type : Tissot PRS 516

Diameter : 42 mm (excl. kroon)

Conditie : Nieuwstaat op één ding na… een krasje op de bovenkant van de rechter onderlug. Zie de foto’s, verder. Gewelfd krasbestendig saffierglas met dubbelzijdige ontspiegelde coating = krasvrij. Zelfs geen deskdive sporen op de band! Keramische bezel, dus krasvast.

Leeftijd : 31 maart 2018

Toebehoren : helemaal compleet: De bekende Tissot truckendoos, omdoos, boekjes, afgestempelde garantiekaart en, Tissot reisetui.

Uurwerk : Automaat - Powermatic 80 uur, met 80 uur gangreserve.

Levering : Afhalen, ergens afspreken of verzenden, allemaal mogelijk. Koffie. thee, limonade voor mijn rekening.

Vraagprijs : € 750,00 inclusief verzenden. (Listprijs € 900,–) Maar probeer gerust een redelijk bod, het is tenslotte een vraagprijs en omdat ik cash nodig heb voor de GS ben ik best bereid mee te denken. :wink: Uiteraard geen lowball aanbiedingen.

Alleen Cash. Deze keer echt GEEN ruil. Help Jaco aan zijn GS. :wink:

De foto’s:

Het krasje:

19 likes

Up, en € 25 eraf vanwege de kras. Dus € 725,-- is de Vraagprijs. Een bod ook nog steeds welkom uiteraard, maar hou het netjes.

1 like

En Up. Doe gerust een bod op deze prachtige Tissot. Het betreft een vraagprijs en ik bijt echt niet.

En h-UP. Een nieuwe VRAAG-prijs van € 700,-- voor deze prachtige zomerse en nagenoeg nieuwe klok. Voor deze prijs enkel een gebruiksspoortje aanwezig. :slight_smile:

Niet eens met de prijs? Doe een bod!

1 like

Gewoon Huppa! Alles wat hierboven staat, geldt nog steeds! :slight_smile:

1 like

UP! Ik ga bijna met vakantie dus ik verlaag de prijs nog één keer voor een snelle verkoop.

Kom op, wie maakt me los!

Een prachtig vakantiehorloge voor € 675,–
Het VRAAGprijs idee is nu ongeveer wel aan het verwateren. :wink:

Het is denk ik de goedkoopste tweede hands in nagenoeg nieuwstaat die er te vinden is. :smiley:

Toch geruild, mag dicht. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ben, (@Chelmswood) bedankt en HF weer voor het platform!

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.