Toch weer in de verkoop: Squale 30 ATMOS Tropic GMT Ceramica - 40mm

Eigenlijk nooit gedacht dat ik deze advertentie zou maken, totdat een zekere iemand een zaadje in mijn hoofd plantte en ik nu toch schoorvoetend doorzet.

Ik heb dit horloge al sinds eind februari moeten missen, vanwege een benodigde insert wissel. Hij ging naar de horlogemaker voor een wissel van de insert, maar hierbij is één van de mesjes van bezel remover gebroken en losgeschoten, waardoor de kast onherstelbaar beschadigd is geraakt. Na lang wachten is eindelijk een volledig nieuw exemplaar zonder uurwerk erin, aangekomen en is het uurwerk van mijn exemplaar overgezet in de nieuwe kast.

Op 5 september jongstleden heb ik mijn horloge bij en van Chronoglide weer in ontvangst mogen nemen. Ik heb hem alleen niet meer uit de stickers gehaald en dat verdient deze Squale niet!

Daarom dat hij onbezoedeld naar een nieuwe eigenaar mag, die hem zal koesteren.

Het verplichte (!) rijtje: Te koop!

Merk en model: Squale 30 ATMOS Tropic GMT Ceramica

Diameter: 40mm

Leeftijd: 25 augustus 2022

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 25 augustus 2022 (eerste eigenaar)

Factuur en/of certificaat: Certificaat van Gnomon, maar doordat het een compleet nieuwe kast is, komt het serienummer niet meer overeen.

Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, plus de oude bezel en bezel insert (zie de foto’s). Tevens zit de envelop van Chronoglide erbij, waarop staat dat deze moet worden bewaard ivm de garantie.

Verzendkosten of afgehaald: In verband met gezondheidsproblemen van mijn partner, het liefst ergens openbaar afspreken of verzekerd verzenden, maar op kosten en risico van koper.

Conditie (krassen, werking etc): Ongedragen in de stickers en band op volle lengte!

Soort uurwerk en kaliber: Swiss automatic movement ETA 2893-2 of Sellita SW330-1. Quickset GMT and Date function.

Vraagprijs: € 775,00 (listprijs fluctueert tussen € 890,00 en €900,00 en dan komt er nog ± 25% aan btw, import en inklaren bij)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object en vergeef mij m’n fotografische kunsten. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

19 likes

Ik heb al een paar leuke gesprekken over de GMT gehad, maar niks over daadwerkelijk verkopen van het horloge. :thinking:

Dus…. ik ga toch voorzichtig uppen, ondanks dat ik al spijtgevoelens begin te krijgen.

De prijs is een eerlijke prijs, zo heb ik begrepen en daarnaast is de prijs een stok achter de deur, zodat ik minder snel (het liefst niet) mijn keutel terugtrek. :sweat_smile:

1 like

Wegens angst voor spijt is deze advertentie ingetrokken!

Excuses voor het ongemak! :sweat_smile:

Ik archiveert hem zelf wel even…

6 likes

Na veel wikken en wegen en wat coaching in de Squale kroeg, voorzichtig besloten om de GMT opnieuw aan te bieden.

Bij deze is hij dus weer te koop! Ik ga hem verder niet promoten, want hij ligt ook niet in de weg.

Zolang hij nog in het blauwe gedeelte staat, is hij dus te koop.

Toedeloei! :kissing_heart:

7 likes