TR: Certina DS2 Precidrive 1/100th Chrono

Ik verveel me. En dan ga ik dingen doen die helemaal niet zo verstandig zijn. Zoals deze hele mooie chrono in het blauwe deel zetten. Maar eerlijk is eerlijk: ik draag voor werk een dresswatch, en prive een duiker, dus het komt er gewoon niet van de laatste tijd. Een leuke ruil met een mooie duiker of iets anders bijzonders sta ik voor open.

• niet groter dan 42mm
  • zeer goede staat
  • geen interesse in vintage.

Ciao!

Te ruil:

Merk en model: Certina DS-2 Precidrive 1/100th Chrono
Diameter: 41mm
Leeftijd: onbekend
Papieren, doos en eventuele accessoires: geen Papieren, geen doos. Originele bracelet, grijze perlon nato en bruin lederen band meegeleverd.
Verzendkosten of afgehaald: euro 6,95, afhalen bij ruil ook mogelijk met inachtneming Covid-19 maatregelen.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat. Klein puntje nabij de “80” op de tachymeter. Zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: ETA thermocompensated quartz. Maximale afwijking 10sec/jaar!
Vraagprijs: ik zet de ruilwaarde op €350,-
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Edit: oeps!

1 like

Upje: aantal leuke voorstellen gehad, maar “de ware” zat er nog niet tussen. Interessant bod sla ik ook niet af, try me.

Ideale vakantie klok ook, met zijn sportieve looks & Double Shock system . De accuratesse van +/- 10 sec. Per jaar(!) heb je natuurlijk niet nodig straks aan het zwembad, maar het geeft wel een gerust gevoel!

Overigens: de Chrono reset precies netjes op 12. Had vlak voor de foto’s ermee zitten spelen, vandaar de “rare” stand.

Nog even wat foto’s met lederen Hirsch band; deze zit niet bij de levering, maar wellicht een leuke inspiratie…

2 likes

Deze mag dicht. Dank voor de ruimte!