TR: Seiko Presage Cocktail Blauw SRPB41J1

Te ruil:

Na een lange tijd dit horloge op het oog gehad te hebben, kreeg ik hem dan toch eindelijk om de pols. Ik was er erg blij mee, het is een prachtig horloge dat geweldig met het licht speelt door zijn bijzondere wijzerplaat. Hoe mooi ik deze Presage dan ook vind, ik krijg er geen ‘horloge-rust’ van. Ik weet niet precies waar het aan ligt en ik weet ook niet waar ik naar opzoek ben.
Ik ben benieuwd wat jullie me aan kunnen bieden, misschien hap ik wel toe.

Merk en model: Seiko SRPB41J1
Diameter: 40,5 mm
Leeftijd: 11 Januari 2019 (op het moment van schrijven is het zijn tweede verjaardag! :clinking_glasses:)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Okt 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set inclusief ongedragen stalen band (nog in het plastic), komt op de blauwe Rios1931 band van de afbeeldingen.
Verzendkosten of afgehaald: Alles is in overleg mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als nieuw, de kast is nog erg strak! Ik heb alle oneffenheden zo duidelijk mogelijk op de foto proberen te zetten maar er zijn er heel weinig. De best zichtbare gebruikssporen zijn die op de achterkant van de lugs van een bandenwissel.
Soort uurwerk en kaliber: 4R35 met hacking & handwinding en 41 uur gangreserve
Vraagprijs: Te ruil, ik sta open voor vanalles cash up & down maar ben wel vrij kritisch. Schroom niet om een berichtje te sturen, wie weet hebben we een leuke deal!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Ik ben geen fotograaf, maar heb echt mijn best gedaan!

Hartelijke groet,
Lex

22 likes

Deze is gereserveerd tot vanavond, voor het gewaardeerde forumlid @joostvv2. Hij heeft met zijn scherpe oog “hoogstwaarschijnlijk een stofje” gespot. Vrijwel direct reageerde ik op zijn vraag, dat moet wel een stofje zijn geweest.
Toch nog even gekeken in het echt voor de zekerheid, en ja hoor twee echte deukjes/krasjes in het glas… Zowel op 11 uur als tussen 4 en 5.

Inmiddels is het glas weer helemaal netjes, en tref ik Joost vanavond.

3 likes