TR/TK: G-Shock DWE-5600CC-3

Hierbij bied ik mijn G-Shock aan voor ruil of koop. Het horloge is eentje voor de fans. Met een verwisselbare kast en bandjes kan je het horloge aanpassen. Het komt in de originele doos met werkelijk alles erbij. Full set dus.

Graag zou ik deze ruilen tegen een G-Shock Square zoals bijvoorbeeld een GW-M5610U-1ER, mits eventueel een kleine opleg. Andere G-Shocks mogen zeker ook aangeboden worden. Aangezien mijn horloge in zeer goede conditie is wil ik wel enkel ruilen tegen horloges in zeer goede conditie. De ruilwaarde moet niet per se 100% gelijk zijn; als ik wat ‘verlies’ maak, dan vind ik dat niet erg.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil. Ruilwaarde 160 euro, verkoopswaarde ook

Merk en model: Casio G-Shock DWE-5600CC-3
Diameter: 48.9 × 43.8 × 13.7 mm
Leeftijd: Oktober 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2023
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, compleet
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden
Conditie (krassen, werking etc): Als nieuw
Soort uurwerk en kaliber:

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

8 likes

Upje. Moet echt geen grote opleg zijn bij inruil voor een gewone G-Shock Square hoor, al is het maar een tof NATO Bandje of weet ik veel. Ik zou gewoon liever hebben dat deze bij een verzamelaar terechtkomt of iemand die hem meer waardeert, aangezien ik heb liever een klassieke square heb.

Omhoog gaat 'ie. Niet verlegen zijn met ruilvoorstellen!

Omhoog! Al wat interessante voorstellen gehad, waarvoor dank, maar nog niet de perfecte ruiler gevonden.

Up! Ruilen kan ook voor een ander beater-achtig horloge (Timex Expedition, Citizen Tough, …) eventueel met opleg van mijn kant.

Up. Ondertussen heb ik al een gewone G-Shock op de kop getikt, dus ik verkoop deze voor 120 euro.

Nog eens omhoog. 120 euro is minstens honderd euro van de nieuwprijs, en dat voor een horloge dat eigenlijk in nieuwstaat is!