TR/TK Omega seamaster diver 300m Blue

Hallo,

Na aanschaf van mijn Black Bay 41 heb ik gemerkt dat ik een beetje onrustig ben.
Dus heb ik nu een Omega seamaster diver 300m met de blauwe golfjes te ruil (kopen mag ook, ben nu eenmaal niet vies van pecunia :joy:)
Afgezien van de IWC Spitfire chronograaf heb ik geen idee wat ik zou willen. In ieder geval liever niks onder de 40 mm en geen diver.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Omega seamaster diver 300m
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: garantie pas e.d.
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet met Uncle Seiko 1171 band en blauwe rubber band.
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur afhalen in Rotterdam, verzenden kk
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt maar in goede staat, zitten wat gebruikssporen op de OEM band en de kast. Horloge is begin dit jaar terug gekomen van een volledige service en heeft nog garantie tot januari 2026.
Soort uurwerk en kaliber: Omega co-axial 8800
Vraagprijs: ruilwaarde zet ik op €4100,00 en de verkoopprijs zet ik op €3950,-
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

In afwachting van een leuke ruil of bod verblijf ik.
Fijne avond!

27 likes

Kom maar door met die aanbiedingen/voorstellen hoor! De prijs is zoals gewoonlijk onderhandelbaar tot op zekere hoogte natuurlijk.:wink:

1 like

Even een BUMP!!:grin:
Om het wat aantrekkelijker te maken pas ik de ruilwaarde aan naar €4000,- en de verkoopprijs naar €3900,- voor deze complete set inclusief Uncle Seiko 1171 band en blauwe quick change rubber band! Garantie tot januari 2026.:+1:
Voorkeur voor een ruil met bijbetaling van jouw kant, andersom is ook mogelijk tot circa €1000,-.
Kanshebbers zijn chrono’s, piloten en field horloges.

2 likes

Nogmaals onder de aandacht brengen!
Heb een aantal interessante voorstellen gehad maar nog niet de juiste.

BUMP!!!:joy:
Deze mag ook weer omhoog!

Heb te horen gekregen dat het horloge er iets te beschadigd uit ziet. Blijkbaar maken de foto’s de staat van het horloge niet naar waarheid duidelijk.
Het horloge is gedragen maar nog in goede staat.
Desondanks toch een verlaging naar €3700,- verkoop en €3800,- ruilwaarde.

1 like

Bump op deze zonnige ochtend!:sunglasses:

1 like

Hoppa ook hier alweer 2 dagen voorbij joh!
Omhoog maar weer.:joy::joy:

Seamaster met nog een jaar garantie voor €3600,- (ruilwaarde blijft €3800,-)!

1 like

Weer omhoog!
Heb geen mooi verkoop verhaal maar gewoon een goed horloge.
Doe een bod/ruil voorstel en wie weet komen we tot een leuke deal.:+1:

:up::top::up::top::up::top:
Geen prijsverlaging???
Nope, niet eens met de vraagprijs laat even weten via een persoonlijk bericht!
Oh een leuke ruil is ook nog steeds een optie hoor.

:up::top:
Wacht nog steeds op het juiste bod/voorstel!:+1:

:up:
Een paar interessante voorstellen gehad maar niet tot een deal gekomen.
Dus weer even een BUMP!!!:+1: