TR/TK | Squale 50 Atmos ref. 1521 - 026/A

Te ruil: Squale 50 Atmos ref. 1521 - 026/A .

Merk en model: Squale 50 Atmos ref. 1521 - 026/A.
Leeftijd: 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Augustus 2021 (eerste eigenaar)
Conditie: Top. Prachtstaat!
Papieren, doos en eventuele accessoires: Uiteraard helemaal compleet. Komt op de extra oranje Squale ‘Tropic’ rubberen bandje twv. 80 euro, de zwarte zit er natuurlijk ook bij.
Opsturen/Ophalen: Ik heb een sterke voorkeur voor persoonlijke overdracht omg. Hilversum.
Vraagprijs: -

Stuart, Bob en de twee Kevins … mijn Minions, maken uiteraard geen onderdeel uit van deze aanbieding. Die blijven in huize Junior, alsook de kussens en de bank! :joy:

Waar ben ik naar op zoek?

Verras me met bij voorkeur een draagbare duiker, minimaal 40mm. Mijn eerste gedachten komen uit op de Seiko SPB143 of iets wat daar op lijkt. Zat ook weer te dubben voor een SPB077, maar die heb ik inmiddels ook al 4x gehad.

Oh ûh, wel graag iets aanbieden in nieuwstaat én compleet. Dat is echt een must! Ik ben bijvoorbeeld geen fan van een veelheid aan simpel vermijdbare bandwisselspoortjes. Leer of nato is echt niet mijn ding aan een duiker. Ik ben wel weer toe aan een stalen band. Oh enne, 't potje is leeg dus kom liever met iets van vergelijkbare verkoopwaarde (of lager).

Jaja, ik ben een lastig baasje … maar ja, je krijgt er wel iets erg moois voor terug! :sunglasses:
PS Ik heb geen haast. :wink:

Hiervoor staat een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Feedback op HF: Klik …

10 likes

:up:

3 likes

Ik heb al een paar suggesties gehad maar helaas nog geen deal. Ook een paar vragen gehad, dan geef ik natuurlijk keurig antwoord en vervolgens ûh … geen enkele reactie meer. Oké, best wel jammer. En ook niet zo netjes, maar goed 't zorgt er wel voor dat deze mooie Squale nog steeds voor jou beschikbaar is.

Kom maar door met een leuk voorstel!
Ruilen zonder huilen, hoe leuk is dat … :sunglasses:

7FfQ

6 likes

"Kan ik deze Skûwàleh ook van je overnemen?" Ja hoor, dan ga ik zelf op zoek naar vervanging. Ik wil er graag 735 euro voor hebben …

… deze prijs is razor-sharp voor een vrijwel nieuwe 1521 Classic!

Je mag me altijd een smerig bod doen maar wees voorbereid op een teleurstelling. Oh enne, prijzen vergelijken met andere advertenties doet 't altijd leuk in een gesprekje, maar meestal is het wel appels & peren. Kijk daarom voordat je reageert bijvoorbeeld even naar de leeftijd en ‘de staat’. Deze is iets meer dan een maandje oud, compleet, extra OEM band én smetteloos. Strak prijsje hoor! :star_struck:

4 likes

2 likes

… ûh neen, de prijs gaat niet omlaag. Ik zie namelijk geen enkele reden waarom ik dat zou willen. Bovenstaande prijs is prima. Wil je me overtuigen van mijn ongelijk? Stuur me maar even een PB. Voor een mooi ruilvoorstel kun je ook altijd nog een berichtje sturen. Vind ik leuk!

giphy-2

Fijn weekend enne, … proost! :beers:

4 likes

3 likes

giphy

Ondertussen, in huize Junior.
Een alerte waakhond! Voor lowballers een afschrikwekkend beeld … :sunglasses:

9 likes

Tijd voor een resumé! Kun je er wat mee? Ja toch … :wink:

Merk en model: Squale 50 Atmos ref. 1521 - 026/A.
Leeftijd: 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Augustus 2021 (eerste eigenaar)
Conditie: Top. Prachtstaat!
Papieren, doos en eventuele accessoires: Uiteraard helemaal compleet. Komt op de extra oranje Squale ‘Tropic’ rubberen bandje twv. 80 euro, de zwarte zit er natuurlijk ook bij.
Opsturen/Ophalen: Ik heb een sterke voorkeur voor persoonlijke overdracht omg. Hilversum.
Vraagprijs: € 735,- of ruilen zonder huilen …
Ruilvoorkeur: Verras me, met bij voorkeur een draagbare duiker in nieuwstaat én compleet. Minimaal 40mm. Mijn eerste gedachten komen uit op de Seiko SPB143 of iets wat daar op lijkt.

3 likes

7 likes

2 likes