Tradewatch.nl

Beste mensen,

Wie is er bekend met Tradewatch.nl? Ik heb erg veel interesse in een Oris en Frederique Constant. Prijzen schelen aanzienlijk, alhoewel het natuurlijk om occasions gaat. Ik ben niet bekend met de partij. Zij geven een garantie van 6 maanden en zeggen dat alle offciële documenten erbij zitten. Wie kan mij van de twijfel afhelpen? Alvast bedankt!

Mvg,
Dennis

Ken de website niet, maar ze geven zelf ook aan nieuw te zijn op internet. Geen extreem groot aanbod in vergelijk met een chrono24.com.

Website ziet er verder wel redelijk uit, al moet ik toegeven dat ik het vervelend vind dat je pas prijzen ziet als je doorklikt…

Teunan87 Schreef:

Ken de website niet, maar ze geven zelf ook aan
nieuw te zijn op internet. Geen extreem groot
aanbod in vergelijk met een chrono24.com.

Website ziet er verder wel redelijk uit, al moet
ik toegeven dat ik het vervelend vind dat je pas
prijzen ziet als je doorklikt…

Deze site is natuurlijk ook totaal wat anders dan chrono24.

De aanbieder ken ik niet. Wel een nette site, maar beslist geen koopjes.

Vergelijking met Chrono24 = appels/peren

Nee de vergelijking met Chrono24 of andere identieke sites ben ik ook niet aangegaan. Ik heb eerder een Oris occasion bij Rene Kahle (juwelier te Laren) gehaald en dat klopt perfect. Jaar garantie + documenten via juwelier. Daar krijg ik hierbij toch een beetje een ander gevoel. Iemand die ervaring (of tips) heeft bij dit soort partijen?

ps. koopje is idd overdreven, maar Oris Williams voor €900 is een sterke aanbieding toch?

– moved topic –