Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Traser H3 109040 P96 OdP Evolution petrol
Diameter: 44
Leeftijd: begin 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin 2022 ,eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet, komt van timeshop24, de bruine kalfs lederen nato is nooit gedragen geweest, is direct op de zo goed als nieuwe zwarte rubberen nylon gedragen en word mee verzonden
Verzendkosten of afgehaald:11,40€ met Bpost naar afhaalpunt in NL, op adres is 16,50€ beiden met track en trace
Conditie (krassen, werking etc): 97/100, misschien 4 maal aangehad in roulatie,draag mijn luminoxen liever
Soort uurwerk en kaliber: swiss quartz, AR Safierglas, 20ATM, kleur dial: petrol,
is altijd verlicht met Tritium buisjes
Vraagprijs:280 €
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).