Traser Tactical P66 Elite Red

Te koop

Merk en model: Traser Tactical P66 Elite Red
beetje uitleg :De P66 ELITE RED voldoet aan en overtreft de strengste Amerikaanse militaire normen zoals uitgegeven door het ministerie van Defensie, MIL-PRF-46374G. De Elite Red is extreem robuust omdat hij is geconstrueerd met Traser’s robuuste constructie met dubbele behuizing.
TP66 ELITE RED is het enige horloge dat vandaag is gemaakt met behulp van H3 mb-microtec’s exclusieve RODE TRIGALIGHT zelfaangedreven nachtverlichting.De rode gloed is over het algemeen alleen zichtbaar voor de drager van het horloge, niet zichtbaar voor externe waarnemers, een belangrijke vereiste voor stealth-tactische missies., is niet zo fel verlicht als de ander Traser modellen, wat de bedoeling is
Diameter:45
Leeftijd: 5 jaar ongeveer denk ik
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: ben 1ste eigenaar
Papieren, doos en eventuele accessoires: compleet box en papieren
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk, verzekerd verzonden met DPD naar NL: 11,50€, BE met Bpost verzekerd: 6,70€
Conditie (krassen, werking etc): 90/100, klein krasje op de bezel juist onder 10 wat niet opvalt als je het aan hebt is meer dan een jaar niet aangedaan , onderhoud gehad op 09/03/2021, 1ste maal batterij vervangen, dekselpakkingen, zuiver maken en waterdicht test
Soort uurwerk en kaliber: Quartz Ronda 517 DD
Vraagprijs: 230€
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

200€ inkl. verzekerde verzending naar BE en NL :wink:

1 like