Traska Commuter Slate Black 2022

Het wordt tijd voor een stapje omhoog, verjaardag op komst en ik heb mijn zinnen gezet op een Black Bay 36. Nadat ik een paar weken deze Traska om de pols heb gehad weet ik dat 36mm een hele mooie maat is voor mij. Ik heb hem overgenomen van @sjoesbal en die heeft de import perikelen en kosten voor zijn rekening genomen. Het horloge is in nieuwstaat, dankzij die super coating die ze bij Traska gebruiken. (daardoor is het staal ook iets grijzer, lijkt een beetje op titaniumkleur)

Ik verkoop hem dus puur voor het geld :wink:

Om een mooi aandenken te hebben, want Traska maakt gewoon erg leuke horloges!
2022-08-05 13.15.48|281x500

heb ik zelf wel nieuwe foto’s gemaakt :slight_smile:

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Traska Commuter Slate Black
Diameter: 36,5 mm en lug to lug is 44 mm.
Leeftijd: maart 2022, de nieuwste versie dus en ben de tweede eigenaar
Factuur en/of certificaat / set: Complete set inclusief alle schakels. Traska doet niet aan pasjes maar de factuur kan er worden bijgeleverd.
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide, verzenden op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Horloge is zo goed als nieuw.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9039/9019

Prijs: 410 (dat is exact wat ik er na keiharde onderhandeling op HF heb betaald)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes