WristCandy

Lieve lieve Robert …

Ik heb je al meerdere keren aangegeven dat ik niet jou eerst om “toestemming” hoef te vragen als ik iets doe. Ik ben je kleine broertje (gelukkig) niet.

Wij hadden afgesproken dat ik jou als eerste zou benaderen als ik de Seamaster weer zou flipperen en dat is dus niet gebeurd. Ik heb hem geschonken aan mijn zwager en NIET verkocht!!

Maar los daarvan, wie denk je wel dat je bent om mij eerst over de app van allerlei zaken te beschuldigen en daarna dit hier neer te zetten…

De 1603 wilde je destijds niet eens meer want je had net 2 Breitlings gekocht. Dus ik heb jou nooit maar dan ook nooit een oor aangenaaid.

En intussen app je mij 10x per dag of je een Datejust wel of niet moet kopen, ik heb jou telkens weer netjes advies gegeven.

Jeroen

16 likes

Zoals een aantal van jullie gezien hebben, heb ik een aantal weken terug van Jeroen een prachtige Milgauss mogen overnemen.

Eerste keer zo’n hoog bedrag voor een horloge en dan ook nog van een particulier…

Horloge was exact zoals aangegeven in de advertentie. Splinternieuw in stickers inclusief alle toebehoren.
Communicatie vooraf was prettig en duidelijk.
Omdat hij in het weekend toevallig in de buurt was stelde hij voor om langs te komen. Topservice! Ondanks dat ik pas een paar weken lid was van het forum, was het vertrouwen groot.

Onder het genot van een kop koffie bij mij thuis in de tuin heb ik alle platicjes van het horloge mogen afpulken en als de kers op de taart had Jeroen een Rolex tas van Basel 2018 mee met een Rolex catalogus.

Oftewel, ik zou probleemloos opnieuw iets van hem overnemen.

Tot zo ver de 52e? positieve recensie deels als tegengeluid van bovenstaand.

Ik kan niet in inhoudelijk gaan op op jullie communicatie, maar eerlijk is eerlijk. Als het om Jeroen gaat weet ik inmiddels dat een horloge kort in de collectie kan blijven (ook al is dit technisch geen flipper geweest). Bovendien weet ik dat een nieuwe seamaster in aantocht is. Toch Jeroen? :wink: Beetje naïef om te denken dat deze eeuwig in de collectie zou blijven.

Zo, ik ben klaar met de veren in Jeroen z’n reet te steken.

Even een foto’tje vanaf de camping!

16 likes

Eindelijk had Jeroen ook eens iets in mijn klasse en zodoende heb ik een prima eerste ervaring met deze fijne forumgenoot mogen hebben.
Jeroen had een leuke Oriënt en hem kennende heb ik meteen het aas uitgegooid :wink: Erg leuk ding en ik wilde ook het merk wel eens ervaren. En ik ben om als het om dit merk gaat, valt niet tegen.

Ik kreeg dan ook niet lang daarna een berichtje of ik nog geïnteresseerd was en dat was ik. Na 3 korte berichtjes heen en weer was het beklonken. De vraagprijs was gewoon netjes dus die heb ik betaald en het horloge is werkelijk waar in perfecte staat. Ik heb daar niet eens naar gevraagd want op de plaatjes zag het er al goed uit. Ik heb dan ook direct het geld overgemaakt en Jeroen heeft meteen het horloge op de post gedaan. Het vertrouwen was geheel wederzijds en dit was dan ook weer fijn en vlot zaken doen. Gewoon zoals 't heurt zou ik bijna willen zeggen.

Ik kan hem dan ook van harte aanbevelen, alles is correct, prettig en goed verlopen.
Waarvoor nogmaals dank!

3 likes

Ook hier een prima ervaring met Jeroen. Heldere communicatie en snelle betaling. Ietwat ongeduldig maar dat ligt aan zijn bril :smile: ok en aan mijn dorp.

2 likes

Dat lag aan de app :joy::joy: maar zeer content mee!

1 like

Liet hij je de stickers eraf pulken? De man krijgt AD trekjes…

3 likes

Nee dat was op eigen initiatief :joy::joy:

Wederom een soepele en snelle deal, altijd een genoegen!
Bedankt en vriendelijke groet, Bertjan

1 like

Een horloge doos verkocht aan dit forum lid, directe communicatie en snelle betaling.

Kortom geen gekkigheid, goede gozer!

2 likes

Horloge overgenomen. Alles soepel en vlot verlopen :+1::+1: bedankt !!

1 like

Een SMP 300M Ceramic van Jeroen overgenomen. Zeer goede ervaring mee gehad, vlot en betrouwbaar.

En heel blij met mijn nieuwe aanwinst :smiley:

1 like

Leuke ruil met Jeroen gedaan, beide tevreden en zoals altijd erg gezellig… moest uitkijken of hij ging met heel mijn verzameling aan de haal… :rofl:

Tot de volgende deal Jeroen!

4 likes

Deal gesloten met Jeroen en alleen maar lof voor hem. Snelle vlotte communicatie en zeer snelle verzending. Goed van vertrouwen en dat is heel wat waard! ik zou direct weer wat van Jeroen kopen zonder enige twijfel. Bedankt nogmaals :smiley:

1 like

Schakel voor mijn Omega Seamaster overgenomen van Jeroen. Hele mooie kwaliteit, scherpe prijs en super snelle verzending. Kan niet beter, thanks Jeroen :+1:

2 likes

Vandaag mijn Oris verkocht aan Jeroen, mooie overdracht. Goed gesprek, lekkere koffie en weer naar huis met een andere aanwinst :joy:

2 likes

Red Bezel eruit, GMT erin. Goede afspraken, goede koffie. Wederom top.

2 likes

Inmiddels tweetal horloge’s gekocht bij Jeroen.
Ben 200% tevreden!

  • Zegt wat hij doet , en doet wat hij zegt.
  • Vandaag betaald is morgen verzonden (soms al dezelfde dag)
  • Reageert snel op vragen.

Kortom, Jeroen je bent een topper!
bedankt voor de heldere communicatie, bij de volgende deal maar is een kop koffie doen :slight_smile:

Gisteren mijn tweede deal afgerond et Jeroen, altijd een leuke aangelegenheid, dus wat mij betreft op naar de volgende!

Een AANRADER!!

Eric

Bedankt heren, allebei :slight_smile:
Ik doe wel iets rustiger aan met de aankopen…kost meer dan mijn eigen vrouw deze gekte hahahahaha.
Alleen voor een Seadweller kom ik nu nog mijn bed uit!

Jeroenderee,

Hedenmorgen heeft er een horlogeruil plaatsgevonden tussen bovengenoemde en mij.
Al met al een vriendelijke, spontane, gepassioneerde en eerlijke vent
open en duidelijke communicatie, vlotte transactie, zeer aan te bevelen :+1:
Een alleraardigst forumlid om zaken mee te doen.
Volgende keer zou ik zeker weer met Jeroenderee onderhandelen.
Echte aanrader