Tritium champagne wijzerplaat voor 16013/16018

Toch besloten dat mijn DJ mijn numero one lobi blijft en dat ooit verkopen onmogelijk is, mits ik niet de heroine als hobby oppik. :revolving_hearts:

In dat laatste geval zal ik hem wel een keer moeten verkopen, maar afijn, bij deze gaat de champagne plaat toch in de verkoop.

Het kroontje op de 12 begint iets te patineren, voor de rest ziet hij er perfect uit en heb ik geen enkele beschadiging kunnen ontdekken.

Hij heeft van die cillinder-op-baksteen-vormige markers die ik zelf niet om aan te gluren vind:

Hij komt in een super professioneel wijzerplaat-doosje met van dat zachte plastic erin waar je het liefst met je vingers in wil drukken, maar je doet het niet…want dan gaat de plaat verschuiven.

U kent het wel.

Totaalplaatje:

Verzending: F2F in omgeving Enschede of met tracking versturen.

Prijs: 200 piek exclusief de verzending.

Ruil: Ik sta altijd open voor iets interessants! En met interessant bedoel ik dus geen microbrand van twee snippers. Daar maak je me niet blij mee.

Groetjes! :v:

12 likes

Sacré bleu! (dat is Frans voor ‘sapperdeflap’), deze was ik alweer vergeten!

giphy (10)

3 likes

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :horse_racing:

shetland-gif

Do you know what comes before part B?

animaatjes-paarden-573001

Part-aaaayyy :tada:

Moonwalking pony

6 likes

Mij mag je geen smerig bod doen, want dan word ik boos en kom je op de blacklist. Er staan nu negentien HF’ers op.

Als ik een handelaarsprijs wil hebben app ik wel een handelaar.

Upserdeflups.

8342b74ee276a281073cfe1210da1222

4 likes

Ay dios mio, por qué no he vendido este pedazo de mierda?

tenor (3)

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.