Tudor announcement 25 mei 2021

Ik hoop dat je gelijk hebt :stuck_out_tongue:

1 like

Wat ben je toch weer lekker realistisch negatief alle dromen de kop indrukkend.

Soit. Het wordt een blauwe pelagos met een MN LOGO op de plaat of op het deksel.
Niks issued aan.

:grin:

Dit is trouwens de real deal. MN.76

19 likes

Potverdikkeme da’s nog eens een vintage met karakter :heart_eyes:

1 like

We gaan het morgen zien :eyes: :face_with_hand_over_mouth:

Ik ben heel benieuwd. :sweat_smile: Zou echt wel heel makkelijk zijn als ze dat hebben gedaan. Maar misschien heb je gelijk.

4 likes

En ook vrij saai :roll_eyes:

2 likes

Als je droomt over horloges verdien je het om teleurgesteld te worden.

3 likes

Zou ook nog kunnen dat ze een P02 lanceren. Is wel in lijn met wat Tudor vaker doet. Mensen teleurstellen.

5 likes

Heel gek wel dat donderdag de Yema x MN samenwerking wordt bekendgemaakt.

2 likes

:frowning: :grimacing:

Milsub anyone?

2 likes

Ik bestel hem nu al vast wel, heb ik hem zeker over 24 maanden :joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Ja dat kan ik ook niet helemaal plaatsen. :thinking: Alsof M.N. zich vergist heeft en beide aanbiedingen heeft geaccepteerd.
Ze nu Yema nog een mailtje sturen, nee sorry we bedoelde Tudor.

2 likes

Marine Nationale gaat zich vooral concentreren op producten die ze een ‘fabriqué en France’ etiket kunnen meegeven én die voor een jong publiek bereikbaar zijn. Ik denk dat ze dus meer belang hechten aan de samenwerking met Yema, een Franse naam, met horloges sub 1k, dan een Zwitsers bedrijf met horloges >3k (als ze al uitgeleverd worden wanneer je één wilt kopen).

Voor Yema zal er volgens mij wel een echt MN design komen. Voor Tudor een strapje of hoogstens een caseback inscriptie.

Maar wie weet, hoop doet leven :stuck_out_tongue:

3 likes

Als dat gebeurt verkoop ik m’n Doxa en Vertex.

4 likes

Ik moet ook even rationeel blijven denken in dat geval. Alhoewel ik voor het ergste zal vrezen als deze ook rond de 3,4k list gaat zijn. We gaan het meemaken :grimacing:

2 likes

Makkelijke keuze voor jou toch? 58 eruit knallen voor de nieuwe

2 likes

Zonder twijfel :joy: maar stiekem ook benieuwd naar dat Yema spul, geheel terzijde. MN is altijd +1 :muscle:

3 likes

Zul je zien dat dit gewoon een bandje wordt :joy:

5 likes

Ik snap nooit die opwinding, als er mogelijk een oude koe uit sloot getrokken wordt. Noem eens een iconisch re-issue horloge :nerd_face:

1 like