Tudor announcement 25 mei 2021

Iemand binnen de MN, via het franse horloge forum.

2 likes

Nou wat er ook uit zal komen (ben bang geen echte Tudor sub :eyes:) ik ben sinds gisteren een super vette bb58 rijker :heart_eyes: :innocent:

19 likes

Linkje?

De maniĂšre interne Ă  la MN, l’info sur le modĂšle est dĂ©jĂ  communiquĂ©.
Avec des précisions sur le modÚle et les modifications apportées à celle-ci.
Je ne suis pas autorisĂ© Ă  donner les informations que l’on m’a donnĂ© hier mais en tout cas, cela est dĂ©jĂ  clairement annoncĂ© “en interne”.

Citaat De source sĂ»re d’un ami dans la MN : - “J’ai ouĂŻ dire que le modĂšle en question serait la Pelagos”

http://forumamontres.forumactif.com/t254960p50-tudor-en-partenariat-avec-la-marine-nationale?

3 likes

Viva la France!

1 like

Viva la Google Translate :crazy_face:

2 likes

Ik verheug me al dat het een Pelagos is en geen BB.

Het betekent dat ze kiezen om een modern hologe te gebruiken, eerder dan retro te gaan.

Btw, zouden ze eerst 1 of meer lijntjes tekst van de dial halen voor ze er iets anders bij proppen?

3 likes

Zou wel beter zijn om de tekst voor een logo te ruilen, anders wordt het ‘te druk’ :eyes:

Laat ze eerst maar eens officieel wat informatie naar buiten brengen.

Het zou gewoon gaaf zijn als ze alleen de pelagos voor de MN uitbrengen. Een echt issued horloge.

Waarvan we nu weten dat we over 20 jaar de eerste pas tweedehands in de markt gaan vinden :grin:

1 like

Alsof er niets zou verdwijnen uit hun inventaris.

Ik hoorde dat de militairen van het Britse leger er voor vreesden dat ze hun toegewezen horloge zouden kwijtraken. Ze moesten dan opdraaien voor kosten.

Maar nu men weet wat je voor zo een echt toegewezen horloge kan krijgen 

Zie het als een investering.

1 like

Tuurlijk wel! Allemaal boeven daar bij de MN :grin:

7 likes

Enige wat ik ‘jammer’ vind is de afmeting van een Pelagos :frowning:
Misschien dat ze hem brengen in een ‘kleiner’ formaat :man_shrugging:

2 likes

Pelagos :+1:
Kunnen we weer rustig van onze bb58 genieten :rofl::+1:

4 likes

Hahaha bb58 blijft sws :innocent: en daar blijf ik ook van genieten :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Heb ik nou die aankondiging gemist? Die Yema is toch allang aan de wereld geopenbaard?
Op de socials reppen ze er bij Tudor met geen woord meer over.

1 like

Nee dit is vrij opvallend en vreemd. Iedereen was gelijk hyped over een nieuwe Tudor release en vervolgens radiostilte :frowning:

1 like


Je kunt die Yema x Marine Nationale zelfs al pre-orderen :eyes:

1 like

Marketing stunt van Tudor

1 like

Nou ja, iedereen
en paar horlogenerds op wat internetfora

2 likes