Tudor Baselworld Predictions

image

Wie zou ze halen? :slight_smile:
Ik alle 4, inclusief eentje in bordeaux.

• Ghost
  • Date
  • LV
  • Burgundy?
  • GMT

0 stemmers

2 likes

Ik alle 3 niet :)… een BB58 GMT daarentegen…

8 likes

Voor mij onmiddelijk de date. Hoeft zelfs niet met gilt wijzerplaat en bezel te zijn, zou het nog liever met gewone zilverkleurige bezelnummering en indices hebben. Oja en de gloss dial zoals de BB36/41.

Ik heb een déjà vu … :wink:

De tekst in deze quote geldt niet alleen voor Youtubers, maar ook voor de voorspellende photosjoppende influencers die alle fora momenteel bestormen met ‘hét ideale’ horloge, waarvan iedereen zich dan verwonderd afvraagt: Waarom is dat er nog niet? Tja, waarom eigenlijk. :thinking:

PS Geen poll? :innocent:

2 likes

Oh en wat betreft die ghost. Die moet er van mij niet komen. Binnen 30-40 jaar zullen er sowieso wel vintage ghost bezels zijn. Gewoon wat geduld hebben.

2 likes

Eens.

1 like

Ben ik ook met je eens, hoewel Dark Grey misschien wel mooi is? :stuck_out_tongue:

U vraagt, ik draai

1 like

Haha, mooi! Ik mis alleen de optie “Naaah, doe maar niet.” :joy:

1 like

Oeps, te laat. :slight_smile: Haha, sorry.

1 like

Ik zou een aantal variaties op de BB58 niet gek vinden: een GMT-versie en andere bezelopties. Dat is eerder een wens dan een prediction overigens.

1 like

Er staan er eerst drie, dan vijf. Ik zou in ieder geval iemand anders laten afrekenen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Misschien wordt Basel ook wel afgelast ivm Corona, net als het Swatch group event…:hushed:

1 like

BB58 in deze kleuren.

2 likes

Dan ga ik voor 9005!

Dat zou een mooi staaltje zijn. :wink: