Tudor bb41 *smiley*

Ik heb deze in begin februari opgehaald bij Jaap van Ten2two, een prachtig horloge maar ik vind hem net iets te groot voor mij.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Tudor blackbay 41 heritage (smiley) M79540
Diameter: 41 mm
Leeftijd: 01-05-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03-02-2025
Factuur en/of certificaat: Garantiepas
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set inclusief een nieuwe uncle strap halflink.
Verzendkosten of afgehaald: afhalen
Conditie (krassen, werking etc): in nette staat, wat haarlijntjes op de bezel en een veegje bovenaan de bezel (zie foto)
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: €2200,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

22 likes

:arrow_up: Voor deze topper met nog ruim 1 jaar fabrieksgarantie!

Nog even 2 foto’s van de achterkant en de sluiting.

5 likes

tenor (4)

1 like

Up en een prijsdaling naar €2100,- voor deze heerlijke Tudor.

1 like

Up, deze heeft trouwens nog het 2824 uurwerk, 38 uur gangreserve en 15 ATM.

Niet eens met de prijs? Een goed bod is welkom maar hou het reëel.

1 like

Nog maar een up dan.
Ik heb wel wat ruilvoorstellen ontvangen maar ben op het moment toch echt op zoek naar verkoop.
Wie o wie neemt deze beauty over??

10 likes

Nog maar een upje dan.

2 likes

up-going-up

1 like

Even een upje voor deze prachtige Tudor! En een price drop dan maar naar € 2050,-

Kan eventueel ook verstuurd worden na overleg, risico voor koper.

2 likes

Up

1 like

Wel wat interesse maar nog geen doorpakkers.

Nog maar weer een upje dan.

1 like

Up :arrow_up:

Misschien iemand interesse met inruil van een Spb149j1? Met uiteraard cash up van jouw kant?

Anders ook nog steeds te koop hoor, het is weer mooi weer dus kan de prijs naar een mooi rond bedrag van €2000,-

2 likes

Kom maar :arrow_up: heur voor deze topper! Nog steeds te koop.

3 likes

Nogmaals een up voor deze topper met nog een jaar lang fabrieksgarantie.
Het veegje op de bezel lijkt erger dan het is en als het je heel erg stoort kan het er vast uit gepolijst worden.

Niet eens met de prijs? Kom dan met een goed bod, alles is bespreekbaar :innocent:. Inruil met een spb149j1 mag ook nog steeds.

1 like

Met de paasdagen voor het eerst weer eens omgehad. Blijft een prachtig horloge maar mag nog steeds vertrekken.
Gaat omlaag naar €1900,- maar dat is toch wel de bodem.
Inruil van een Seiko spb149j1 met bijbetaling is nog steeds mogelijk.

3 likes

Upje

1 like