TUDOR BB58 blauw

Na heel lang overwegen en uitstellen heb ik beslist de mooie BB58 te verkopen. Deze is in totaal minder dan 6 maand gedragen op kantoor. Daar komen de nodige deskdive krassen op de band bij. Geen gekke dingen mee gedaan zoals verven, sporten, boksen of zwaar belastende bewegingen. Om het uurwerk beter te laten passen heb ik er een halve link bij gekocht (unclestraps). Voor de rest komt het uurwerk met alle toeters en bellen zoals doos, garantiekaart (5 jaar fabrieksgarantie), alle resterende links, boekjes en zelfs het Tudor kartonnen zakje als je dat wil.
Het is echt zoals ze zeggen het perfecte uurwerk: heel hoge kwaliteit afwerking en perfecte afmetingen maar ik draag toch vooral mijn Citizen Promasters. Beetje zinloos om ze in de collectie te laten zonder dat ze voldoende draagtijd krijgt. Dan gun ik ze een mooi leven aan de pols van iemand anders!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: TUDOR BB58 BLAUW
Diameter:39 mm
Leeftijd: 2,5 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 19/03/2022 (ik ben eerste eigenaar).
Factuur en/of certificaat: FULL SET. Nog 2.5 jaar garantie.
Originele doos en/of eventuele accessoires: FULL SET
Verzendkosten of afgehaald: afhalen geniet de voorkeur. Verzenden is mogelijk op kosten en risico van de kopen.
Conditie (krassen, werking etc): lunette, kroon, kast en saffier zijn onberispelijk. Armband heeft normale gebruikssporen (zie foto’s). Niks abnormaals en geen diepe krassen. Ik verkies niks op te blinken of weg te polieren. Dat mag je zelf doen als je dat wenst. Net voor het nemen van de foto’s heb ik ze met een doekje gepoetst. Dus op het glaasje zie je vooral stofjes van het doekje.
Soort uurwerk en kaliber: MT5402 (COSC). Loopt gewoon indrukwekkend strak.
Vraagprijs: 3000€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

De streep op de armband is van de gesp toen er nog geen halve link was gemonteerd. Dit stukje zou je kunnen herstellen (er staan genoeg diy video’s op youtube) of je kan een andere link monteren, er zitten er nog wel enkele bij. Mij is het eigenlijk nooit opgevallen tijdens het dragen!

18 likes

Voor de duidelijkheid de prijs is vast.

Geen probleem als je de vraagprijs te hoog vindt, als je goed zoekt vind je altijd wel iets goedkoper. Je krijgt wat je betaalt :wink:

2 likes

Up