Tudor BB58 Blue met Forstner bracelet en textiel Tudor band

Omdat het altijd weer gaat kriebelen. Mijn mooie Gassan geleverde BB58 Blue. Zelf gekocht van de eerste eigenaar die hem alleen in de kluis heeft gehad. Kwam op de originele suede look textielband. Omdat ik ook staal wilde, maar geen rivets heb ik bij Forstner een bullet bracelet gekocht. Staat m geweldig Alles in nette staat.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen ruil, cash only.

Merk en model: Tudor BB58 Blue
Diameter:39 mm
Leeftijd:2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: december 2022

Factuur en/of certificaat: Alle originele documenten, geen factuur. Wel mail van Gassan met bevestiging levering.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Yes, full set. Plus de Forstner bullet bracelet.

Verzendkosten of afgehaald: Alleen afhaal of fysieke overdracht.

Conditie (krassen, werking etc): Nette gedragen staat. Geen grote krassen.
Soort uurwerk en kaliber: Manufactuur Kaliber MT5402 (COSC)

Vraagprijs: 2500 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

30 likes

Upje naar 2400. Deze moet toch naar een forumlid?

2 likes