Tudor Black Bay GMT pepsi / fullset 2023

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Liefst verkoop, in/ruil beperkt bespreekbaar
Merk en model:
Tudor Black Bay GMT pepsi
Diameter: 41mm
Leeftijd: 02-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08/2024
Factuur en/of certificaat: Factuur :sheep::lemon:
Originele doos en/of eventuele accessoires: Fullset, alles aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): ZGAN
Soort uurwerk en kaliber: inhouse MT5652 COSC certified
Vraagprijs: €3200,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierbij mag mijn prachtige Tudor Black Bay GMT pepsi in de verkoop/ruil. Het betreft een fullset, alles zit erbij. Zowel de originele tudor lederen band als een FKM rubberen textured band met originele tudor clasp. Er zat bij de koop nog een stalen (niet originele) tudor band. Deze heb ik zelf nooit gemonteerd gehad. Mocht je dat niks vinden, dan mag die de kliko in.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

21 likes

:small_red_triangle_down:€100

Prijs €3100 :face_with_head_bandage:

3 likes

:bomb: :firecracker: :fire: :boom:

€3000!!

:white_check_mark: COSC certified
:white_check_mark: Inhouse movement
:white_check_mark: 5 jaar garantie
:white_check_mark: Fullset met 2 banden
:white_check_mark: Zo goed als nieuw

Wat wil je nog meer met een budget van €3000?!

3 likes

Weekend up’je :beers: