Te koop:
Ik bied te koop aan een Tudor BB GMT met een orginele NATO band erbij, deze band draagt heerlijk en geeft het horloge een andere look.
Deze NATO band heeft alleen al een nieuw waarde van €200.
Het horloge heeft onder garantie sinds 15-4-2023 een nieuw kaliber gekregen om de bekende date issue.
Dus dat probleem is ook verholpen, en het betekent ook dat een service beurt voorlopig niet aan de orde is.
De staat van het horloge is zeer netjes voor een 5 jarig horloge, ivm mijn werk alleen in het weekend gedragen.
Merk en model: Tudor Black Bay GMT
Diameter: 41 mm
Leeftijd:29-8-2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set + orginele nato
Verzendkosten of afgehaald: liefst face2face, versturen/verzekerd kan ook kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): kasthuis zeer netjes, stalen band de onvermijdelijke draagsporen na 5 jaar.
Soort uurwerk en kaliber:MT 5652 COSC
Vraagprijs:€3200,00
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en
stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).