Tudor Heritage Chrono, volledige set

Beste forumleden,

Een nieuw horloge in het hoofd, betekent ook dat er een aantal andere horloges plaats moeten gaan maken.

Deze Tudor Heritage Chrono mag het nest verlaten. Het horloge is geleverd in 2010 en in mijn bezit gekomen in 2013. Het heeft sindsdien weinig polstijd, wat ook meteen de reden is van verkoop. Het horloge verkeert in een uitstekende staat, het heeft bijzonder weinig gebruikerssporen. Het wordt geleverd met de originele box met toebehoren, inclusief een Tudor nato band.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen (in)ruil

Merk en model: Tudor Heritage Chrono
Diameter: 42mm
Leeftijd: december 2010
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): +/- juli 2013
Factuur en/of certificaat: Tudor garantiecertificaat op serial nr.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele box, instructieboekje, Tudor nato band
Verzendkosten of afgehaald: Alleen afhalen, de koffie staat klaar :wink:
Conditie (krassen, werking etc): in een uitstekende staat, slechts enkele kleine gebruikerssporen
Soort uurwerk en kaliber: 2892 Tudor calibre
Vraagprijs: EUR 3.300

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

26 likes

Up

1 like

Een prijsaanpassing… EUR 3.150 voor deze mooie Tudor Heritage Chrono. Ik sta open voor een ruil met een Tudor Black Bay Pro full set met een cash-up van mijn kant. Hetzelfde geldt voor een Zenith El Primero chrono. Ook andere originele ruilvoorstellen (cash-up mogelijk) zijn welkom, echter geen dresswatch, geen quartz en maximaal 42mm.

1 like

Een up en een prijsaanpassing naar EUR 2.995 voor deze mooie full-set Tudor. In principe verkoop-only, tenzij me een mooie Zenith El Primero Chrono of een IWC Portugieser (wit/blauwe plaat) wordt voorgehouden. Dan met cash-up van mijn kant.

Gereserveerd voor een mede HF-lid.