Tudor Hydronaut prince date Tr/Tk

Hallo deze tudor heb ik net binnen ingeruild op mijn chronomat B01. Super tof horloge met een hoog submariner gehalte. Bizar mooie wijzerplaat en afwerking loopt ook heel netjes optijd en zeer hoge amplitude. Het is naar mijn mening een echte banden slet alles staat op de zeer mooie sunburst zilveren wijzerplaat.

Kort in bezit en nu al weg? Tegen beter weten in toch weer een te klein horloge voor mijn grote bouwvakkers klauwen. Ik had gehoopt dit een beetje als tussen station voor een sub te gaan dragen helaas de maat past mij niet.

Vandaar is inruil zeker mogelijk van een breitling omega of oris duiker minimaal 42 of grof mm300 van seiko mag ook. Ik kan bijleggen tot in het redelijke.

Ik heb het horloge ingeruild op een waarde van €1900,- wat verlies geen probleem maar niet te gek.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil

Er zit bdw een net leder band bij met tudor vouwsluiting de nato en het rubber bandje horen niet bij de deal.

Merk en model: Tudor Hydronaut prince date Tiger
Diameter: 40
Leeftijd: gok tussen 2010-2015
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): week terug
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos en een boekje
Verzendkosten of afgehaald: keuze koper/ruiler
Conditie (krassen, werking etc): zeer netjes glas kras vrij lichte draag sporen niks storends
Soort uurwerk en kaliber: eta?
Vraagprijs: ruil prijs 1800€ koop 1700€
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

13 likes

Up en ik sta open voor biedingen aanbiedingen

2 likes

Biedingen geen probleem of ik er op inga kan ik niet beloven. Inruil mag ook alles aangeboden worden.

2 likes

Ohpf