Hartstikke nep
Blauwe plaat en stalen insert klopt voor de laatste versie van de 79190, maar dan moet hij ook white gold surrounds hebben.
Daar ben ik niet niet mee eens. Zou heel goed een mid jaren ‘90 Frankentudor kunnen zijn:
Band van de ref 75190 Dial van de ref 75190 Lunette van de ref 79190 of 75190 Maar die wijzers, waar het ‘hart’ uit Mercedes hands zijn gevallen of geponst, die heb ik nooit eerder gezien…
Key questions:
Succes! Otto
Nee ik denk ook niet nep hoor. Wel een Franken inderdaad. En de lume is er uitgevallen. Gebeurt wel vaker. Ik vind hem zeker wat hebben, maar maak me zorgen over het feit dat hij bij elkaar geraapt is. Dat vind ik jammer. Wel een mooie plaat.
Is een ‘franken’ of een ‘bij elkaar geraapt’ horloge dan niet nep. Ach wat maakt het ook uit persoonlijk vind ik minder mooi…maar ook dat is niet zo belangrijk
Eens…het is een beest van een klok!
Heerlijk weer hier in Spanje! De blackbay op de fabricstrap draagt heerlijk.
Die rooie is zooo fijn!
Wat je zegt: heerlijk!
Blijft inderdaad mooi die rode bezel! Moet je in het echt eens gezien hebben om te oordelen
We kunnen ze bestellen!
Kostda?
Probeer ik nu achter te komen
Je weet dat ie niet op een datejust past hé ;)
Zeker.
Ik weet ook dat de listprijs van een BB58 op staal CHF 3,400 is en op leer of NATO CHF 3,100.
Dus ik ben niet benieuwd of je genaaid wordt, maar meer hoe hard je genaaid wordt, wanneer je zo’n band los wil kopen
Ik denk dat die band 5-600 euro is. Zo erg is t allemaal niet. Zeker als je vergelijkt dat de stoffen band en lederen band rond de €150 zitten.
Losse banden hebben een langzamere omloopsnelheid dan het complete horloge, dus een hogere prijs voor de losse band is niet meer dan logisch…
Deniz, fijn! Kun jij eens navragen wat de band kost en per wanneer ze worden geleverd? Ik hoorde dat Tudor ze voorlopig niet wil leveren…