Tudor Pelagos39 meer dan full set 2022.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen ruil of inruil. Ik ga inkrimpen naar een collectie van twee stuks.

Merk en model: Pelagos39
Diameter: 39 kast 40 mm bezel
Leeftijd: 09-22
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10-22
Factuur en/of certificaat: alles compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja plus halve titanium schakel van US en een Erika MN.
Verzendkosten of afgehaald: naar keuze, verzenden op eigen risico
Conditie (krassen, werking etc):zeer netjes 9/ 10
Soort uurwerk en kaliber: inhouse
Vraagprijs: €3650,-
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Ik ga inkrimpen dus deze mag na anderhalf jaar trouwe dienst naar een nieuw baasje.
Horloge verkeerd echt nog in een super mooie staat op de clasp lichte veegjes maar niets wat er niet af gegumd kan worden.
De band komt met een extra halve titanium schakel van US. Dus nu altijd een perfecte pasvorm, ook door de de T-fit clasp natuurlijk.
De rubber band is twee weken gedragen op vakantie.

Verder krijg je bij deze complete set deze (2x gedragen orginele MN ) bij.

Deze Tudor heeft nog fabrieksgarantie tot 09/27

Bedankt voor je aandacht, meer foto’s of filmpjes zien stuur een pb.

56 likes

Zij is er nog.

Prijs zonder MN is €3575,- de lume is gratis.

7 likes