Tudor Prince 75203

Nu mijn eigen horloge bij de horlogemaker ligt (al een tijdje) ben ik op zoek naar een andere daily die goed gebruikt kan worden en dus niet een uitmuntende staat moet/hoeft te zijn. Nu heb ik het volgende horloge gevonden voor een goede prijs.

Wat is jullie mening over de echtheid daarvan? Geen alarmbellen die gaan rinkelen?

Deze daily is idd al erg goed gebruikt. Ook word ik nooit zo vrolijk van onfrisse horloges waarvan de deksel wordt opengemaakt, zodat alle smerigheid in het uurwerk terecht kan komen. Brrr :mask:
Wat is een goede prijs?

Ja dat zou ik ook wel willen weten!
Wat kosten deze tegenwoordig?

Niet meer dan 1250 voor betalen.

Lijkt me volledig origineel, al ziet de rek op de jubilee band er niet al te veelbelovend uit. Als je hem zelf ook als daily wil gaan dragen is dit misschien wel een aandachtspunt.

1 like

Prijs is 650$ exclusief paypal fees, inclusief shipping en exclusief eventuele douane kosten (maar dat gaat niet zo’n probleem worden als ze dit horloge eruit pikken denk ik).

@Jurtz €1250 is wel erg veel, standaard gaan ze voor veel minder in deze staat. In uitmuntende, bijna nieuwe staat zou ik dat er misschien voor geven als je de prijzen ziet op het internet.

Die prijs is erg goed. De staat is matig, maar daar is de prijs naar, vind ik. En als je hem als beater gaat gebruiken, dan maakt dat natuurlijk ook niet zo heel veel uit.

Dat denk ik ook inderdaad, staat maakt me minder uit maar het belangrijkste voor me is of het een orginele is. De serial number en referentiecode matchen in ieder geval bij een goed jaartal uit wat google research.

2 likes