Tudor Prince Day Date

Beste horloge fanaten,

Ik ben opzoek naar een Tudor Prince Day Date.
De volledige zilvere versie met de linnen dail. Ik ben benieuwd of er hierdoor toch wat aanbiedingen komen.
Hieronder nog een plaatje van Jetco voor de sfeer. afbeelding

Groet,

Kaptein

Je kan proberen @Patrick te verleiden om misschien afstand te doen van zijne. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Als ik zijn enthousiasme lees over het horloge, schat ik de kans heel klein in dat hij daarvan afstand wilt doen haha.

1 like

Op chrono staat er 1 voor 2890. Prijzig, maar denk niet dat er veel aanbod is.

1 like

Prijzig wel. Ik zou zeker wachten tot er meer modellen worden aangeboden.

1 like

@Sebastiaan probeert het weer. :joy:
Sorry die gaat idd niet weg. :revolving_hearts: Maar schrijf gerust wat andere eigenaren van dit model aan… wie weet heb je geluk. :ok_hand:

10 likes

En gewoon nog even mij gezocht topic spammen😜. Hij is echt heel mooi!

1 like

Up

1 like

heb je al eens naar de vintage 94614 gekeken? Misschien een idee

1 like

Persoonlijk vind ik dit een hele toffe combinatie, als iemand deze bezit en wilt verkopen kan je altijd een berichtje sturen.

2 likes

Jaa kan ook. Ben alleen geen expert als het gaat om vintage. Ik zal is kijken wat er daarvan te vinden is.

Die is ook zeker mooi! Alleen zou ik two tone minder dragen omdat ik dat te veel vind opvallen.

2Tone past juist schitterend bij dit anders bescheiden pareltje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk

2 likes

Dit is ook een mooie combi :slight_smile:
De linnen dial zorgt ook voor een mooi contrast

1 like

Waar je naar op zoek bent is inderdaad de mooiste…

Hij mag nog niet weg :smile_cat:

Is deze inmiddels discontinued dan?

3 likes

Helemaal eens, helaas heb ik hem moeten flipperen voor een andere wens maar zou hem zo weer terug kopen

Vintage kan ik je goed bij helpen, hierbij meld ik wel meteen dat de vintage niet per definitie goedkoper is dan de moderne varianten.

2 likes

Mee eens! :revolving_hearts: :sweat_smile:

4 likes

Nee maar wel moeilijk te vinden. Was een enkele keer hier op het forum net te laat met reageren😅

2 likes

Nee klopt mijn eerste zoekresultaten gaven mij ook direct dat idee haha. Maakt ook niet per se uit. Maar welke huidige 94614 die te koop staan kan jij aanraden? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like