Het grote Tuna topic

Doordat er geen caseback op zit blijft de hoogte van het horloge relatief laag en het komt het draagcomfort ten goede :wink:

Caseback of niet, mijn 300m tuna met een doorsnede van 47.5mm heeft een lug-to-lug afstand die erg vergelijkbaar is met mijn 37mm spirit, wat de draagbaarheid van beide eigenlijk wel ten goede komt, zolang het niet onder een overhemdsmouw hoeft te schuiven (knoopje los is geen probleem)
Qua hoogte is de tuna ruim 1,5x zo dik…


1 like

Ja overhemden en Tuna’s gaan niet zo heel goed samen ;-).

Grappig hoe jr iets zo anders kunt beleven. Ik heb juist het idee dat tuna’s heel geliefd zijn op het hf

Klopt ook wel volgens mij alleen niet in groten getale.

Ik vind de Monster en de diverse Tuna’s geweldig leuk, maar anderen vallen meer op een klassieker model. Ik houd van meer apartere kasten.

2 likes

Is een Sawtooth 47mm?

Ik geloof van wel.(volgens een aantal sites).

Niets mis met een Tuna Can

9 likes

Klopt. Meet je eigen exemplaar maar na :wink:

1 like

Erg leuk zo’n gouden tuna. De originele golden tuna is ook een bond watch

7 likes

Deze Golden tuna is ookal zo mooi ;-).

Zeker wel populair bij mij, hik alleen nog een beetje tegen de prijs aan :sweat_smile:… Maar hoop er toch ooit een te bezitten… Sinds gisteren wel in het bezit van een “baby” Tuna… mag dat ook :+1:

2 likes

Te groot, foeilelijk en nog duur ook.
Daarom dus niet :grin:

1 like

Als ik de Golden Tuna vergelijk met de mijne dan is er niet veel veranderd aan het design.

De prijs is inmiddels gezakt naar 1300 euro wat naar mijn mening een erg schappelijke prijs is voor een Darth Tuna ;-). Je moet het er uiteraard wel voor hebben natuurlijk ;-).

2 likes

Baby tuna is nog steeds geen tuna :joy::joy:

Begon ook met een baby tuna, maar dat werd snel een echte tuna

Naar

5 likes

Agree. Feitelijk is jouw sbbn een baby-tuna vergeleken met de emperor en die van daymio

3 likes

Haha, ja als je het zo bekijkt ja.
Maar dit is mijn emperor de spring drive tuna

11 likes

Dat valt nog best mee. Heeft wel een extra groei spurtje gehad maar blijft binnen de perken.