Twee maal Seiko 6139-6002 “Blue Pogue” Chronograaf

Te koop:
Twee maal
Seiko 6139-6002 Chronograph.
Geen true Pogues maar een blauwe variant van het zelfde horloge.

Het eerste horloge is een blauwe variant van de Pogue het horloge is ongepolijst maar de kast heeft hier en daar een buts. De interne roterende bezel is van zwart naar grijs verkleurd. Deze is origineel geen aftermarket.
Het glas is nieuw geplaatst en dus krasvrij. De wijzerplaat is mooi blauw en de lume op de indexen zijn niet meer helder wit. Het datumvenster ontbreekt.
De kast meet ongeveer 40mm doorsnee.
Het 6139 uurwerk loopt goed en de chronograph start stopt goed maar reset iets voor de 0 . De onderhoudsgeschiedenis is niet bekend.
De “pepsi” bezel heeft enkele kleine beschadigingen tussen de 8 en 9 en 11 en 12.
Het is mogelijk dat dit een after-market bezel is.
Het is al een stoere klok maar de dikke shark mesh bracelet geeft hem nog net wat extra’s vind ik. De band is geschikt voor polsen tot 18,5cm daarboven zou een extender geplaatst moeten worden.
Merk en model: Seiko 6139-6002
Diameter: 40mm
Leeftijd: December 1974
Papieren, doos en eventuele accessoires: nee Shark mesh bracelet.
Verzendkosten of afgehaald: Liefst ophalen. Bij verzenden alleen volledig verzekerd na vooruitbetaling.
Conditie (krassen, werking etc): zoals eerder omschreven.
Soort uurwerk en kaliber: 6139
Vraagprijs: € 350 vaste prijs!

Het 2e horloge is ongepolijst en zeer scherp de interne roterende bezel is van zwart mooi naar grijs verkleurd.
Het glas is krasvrij. De wijzerplaat is mooi blauw en de lume op de indexen helder wit.
De kast meet ongeveer 40mm doorsnee.
Het 6139 uurwerk loopt goed en de chronograph start stopt en reset perfect. De onderhoudsgeschiedenis is niet bekend.
De “pepsi” bezel is krasvrij en in zeer goede staat.
Het is mogelijk dat dit een after-market bezel is.
De band is origineel geen aftermarket of uncleseiko variant. En is geschikt voor polsen tot 18,5cm daarboven zou een extender geplaatst moeten worden.
Ophalen in Weert of Eindhoven of wordt na volledige vooruitbetaling verzonden op kosten en risico van de koper.

Merk en model: Seiko 6139-6002
Diameter: 40mm
Leeftijd: Januari 1975
Papieren, doos en eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald: liefst ophalen verzenden alleen volledig verzekerd
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6139 automatische chronograaf.
Vraagprijs: €gereserveerd.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan. Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing

De foto’s naast elkaar worden niet gepakt. Dat probeer ik over een paar dagen nog eens in een upje.

3 likes

1 like

ik sta open voor ruilvoorstellen.
Liefst geen cash up van mijn kant uit.
Wat zoek ik. Duikers fliegers super-compressors. Bezels
Vintage
Enkele modellen vintage mechanische chronografen van Seiko zoek ik nog.

1 like

Deze knapen nog eens onder de aandacht.
De vaste prijzen laat ik los.

Up

Up

Up

Niemand met een bod of ruilvoorstel?

1 like

Pogue uit Januari 1975 staat gereserveerd!

1 like

En de andere mag blijven als project

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.