Twee nieuwe TOP modellen PRESAGE. Met 6 L uurwerk!

Release per 20-2:
Seiko SJE079J1.

Enamel, handcrafted.

6L35 uurwerk!

Release per 20-3:
Seiko SJE081J1

*The dial base is a Urushi lacquer and the 12 o’clock on the index is 24k gold, using the Maki-e technique. These processes are done by hand.

6L35 uurwerk!

Ik vind ze Schitterend!

Even afwachten wat de prijsjes worden…

9 likes

24 karaat ben ik bang…

Of iets van € 35,00, rechtstreeks uit China.

1 like

Als ze nu eens t datum venster hadden weg gelaten had ik die blauwe erg mooi gevonden. Nu vind ik t een stuk minder mooi.

De prijs… Ik vermoed dat t richting GS instap gaan. Zou me verbazen als dit minder dan 2k gaat kosten.

Inderdaad

https://s.yimg.com/aah/movadobaby/montblanc-star-104182-50.jpg

Wel heel erg montblanc star -achtig :blush:

5 likes

Deze vorige week in Valkenswaard gezien (ook “enamel” ) € 1.500,-

Wel erg mooi, maar niet € 1.500 mooi.

Erg mooi inderdaad, maar de prijs zal al snel richting de 2k gaan vrees ik. Dan houd ik toch iets liever mijn Seiko blue moon (die ook op zwart en donkerblauw leer gedragen wordt).

Nu is het wachten op een witte porcelijnen wijzerplaat met zwarte cijfers en een rode 12.

Laat idd de datum weg of minimaal de afgekapte 3
Jammer Seiko ;-(

Zou @Voordeligbijdetijd, onze Perry van mister limited, meer weten over prijzen en beschikbaarheid in NL?

Seiko gaat zo te zien met de Presage steeds een stapje verder naar een hoger segment. Ziet er op de foto erg goed uit. M’n 2017 Presage vond (en vind) ik qua ontwerp en afwerking nog steeds mooi en had toen een geweldige prijs-kwaliteit verhouding. Recent voorzien van een nieuwe horloge bandje:

1 like

Wat een verschrikking met die datum dwars door de 3 heen. Dat kan je toch niet uitbrengen zo?

Datum 63 …?? dat is foei lelijk… niet zo`n klein uurwerk in die kast stoppen. Bij de eerste versie was dat beter gedaan :slight_smile:

Belachelijk!!
USD 3800!!!

Seiko is helemaal de weg kwijt met deze prijzen.

2 likes