Dilemma: Tudor Black Bay vs halve collectie

Wie koopt even in een keer mijn Seiko Sarb033, SPB051, SPB077 en Tissot Visodate over? Dan kan ik morgen los :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Persoonlijk zou ik doorsparen voor die sub die je eigenlijk wilt hebben… toch? Ok flauw… doen! Met “rose” accenten.

Zeker doen! Je gaat er geen spijt van krijgen!

1 like

@RLC als gouden accenten je storen, dibs op de Alpinist!

Ik vind die Tudor fantastisch en ik zou het doen als ik jou was. Maar, je had al gekozen zag ik. Top!

1 like

De Alpinist is anders. Bij een zwarte duiker vind ik de accenten storend :slightly_smiling_face:

Sarb houden en wellicht een duiker? De rest verkopen en wat geld bijleggen… zonde om ze allemaal te verkopen

1 like

“De Alpinist is anders” :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik vind het een van de meest onderscheidende Seiko’s.

Ik zag dat je m op €200 waardeerde, daar doe ik het voor. :+1::grin:

1 like

#metoo

1 like

Alpinist houden, de rest flipperen.

1 like

Daar heb ik wel interesse in! maar niet voor 400€

PB mij maar

Ai… dat wordt weer maandenlang leuren om je waar te verkopen. Vorige week een nieuwe SPB051 gekocht voor 695. Dus je moet nog wat langer sparen ben ik bang voor.

6 likes

Wait whut??? :open_mouth:
Die had je toch verkocht :scream:
Nu toch weer terug gekocht, net als de skx007, skx009, shogun…:smirk: en weer verkocht…:wave:t2:

Mooie hobby is het toch :+1:

2 likes

Dat is wel heel goedkoop. Retail prijs is 1100 euro. Uiteraard niet voor betaald maar die prijs die jij noemt is wel heel laag. Die van mij komt van een Nederlandse juwelier.

Oh en OT, lekker doen joh!

sarb017 en/of 033 houden en de rest gewoon lekker weg doen, die kan je altijd weer vervangen, toch?

edit: oh en een MM300 is niet te vervangen, door niets, nooit!!!
Zo, dat is eruit :sunglasses:

Ik heb geen enkele voorgaande reactie gelezen en dat gezegd hebbende: IK zou het doen!!! :smiley:

1 like

Hoop niet heel veel minder want ze zijn alle vier 99,99% nieuwstaat en smetteloos :sweat_smile:.

1 like

:upside_down_face:


:upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

6 likes

Ik zeg doen

1 like

Mooie Grand Seiko heb je daar! Hoe bevalt ie?

Voor mij staat er. En er staat Seiko duiker, niet Grand Seiko :slightly_smiling_face:

Was hij maar van mij :frowning:
Schaamteloos gestolen van dokter google

Ben zelf niet zo een fan van die tudor kastjes :shushing_face:

2 likes