Dilemma: Tudor Black Bay vs halve collectie

Ik begin hem steeds toffer te vinden :sunglasses:


4 likes

Ik zou het absoluut NIET doen.
Je gaat spijt krijgen van wat je weg gaat doen, omdat …

!!! Dus niks aan doen of heel heel goed nadenken eerst !!!

En …

:stop_sign: !!! Gevaarlijk !!! :stop_sign:


Sowieso even een paar weekjes langer erover nadenken.
Misschien even door sparen ?

Dit heeft trouwens niks te maken met dat ik die Tudor niks aan vind :grimacing: :sweat_smile:
Want van wat je ‘zou willen verkopen’ vind ik alleen de 051 mooi :blush:

Ik zou gewoon nog even rustig nadenken. Geen haast toch ?

In elk geval succes met wat je gaat doen @anon66999254HFDEF !

3 likes

De 58 is wel een stuk dunner hoor. En de ETA versie van je plaatje trouwens ook (althans: kast is even dik maar de bobbel onderop ontbreekt, zodat ‘ie tenminste plat op je pols ligt).

2 likes

Meteen doen!
Succes! :+1:

Vijf driewielers maken nog geen motorfiets :wink:

6 likes

Vermoed dat je er in totaal een paar honderd naast zit…

3 likes

Eens met @Vinner,

Weg met Seiko en die ene Tissot… persoonlijk zou ik de Omega Seamaster en Seiko Marine Master ook weg doen.

Kern collectie.

  • Tudor Black Bay
  • Omega Speedmaster
  • Breitling Colt
  • Seiko Marine (zodat je toch nog een Seiko in je collectie hebt).
2 likes

Vorige week de SPB077 bij Siebel op Hoog Catharijne gepast omdat ie voor €300,- in de etalage lag ( was verkeerd geprijsd zei de dame in kwestie (shit weer geen geluk)) Dat ze voor die prijs ( €1100) geen fatsoenlijke band kunnen maken, want man wat een rammelding zeg, echt een afknapper.

2 likes

Die band is juist extreem goed afgewerkt en van hoge kwaliteit. Komt aardig in de buurt van de MM300. Zaratsu polishing etc. Vraag me af of je wel een SPB077 om de pols had dan. Daarnaast ratelt elke band als ie niet op maat gemaakt is een er 3 schakels te veel in zitten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gewoon doen ! Nu de Tudor in je hoofd zit, is er geen weg meer terug :smile:

2 likes

yep, zeker weten. Ik vond de band zelf erg cheap overkomen, qua gewicht erg iel. Afwerking was opzich wel ok.

Hele gave duiker😎

Dat is niet de 58 Ralph, die heeft gouden cijfers in de lunette. Dit is de “oude” BB black

Ik denk dat ik het niet zou doen; je hebt met een reden deze horloges gekocht, en als je ze nu ineens gaat verkopen loop je het nodige risico op spijt. Ik kan als “buitenstaander” makkelijk roepen dat je je halve collectie weg moet doen omdat ze mij niet aanspreken maar daar ben jij niet mee geholpen.
Ik zou per stuk gaan kijken of ik horloges heb waar ik op uitgekeken ben en zo ja wegdoen. Heb je dan genoeg geld voor de BB, dan kopen, zo niet, doorsparen.

Als je mijn persoonlijke mening wilt weten: ik zou die SARB’s er zonder scrupules uit mikken, vooral die Alpinist; ik snap de aantrekkingskracht van dat ding echt niet. :face_with_raised_eyebrow:
SPB051 Zou ik houden; duiker met een mooi eigen gezicht. :sunglasses:

2 likes

Ik wil ook niet de BB58 :wink:

Ik zou het doen, sterker nog ik heb het zelf ook gedaan. Beste keuze die ik ooit heb gemaakt ( op gebied van horloges dan :wink: ) Ik draag de mijne (79220R) bijna iedere dag en elke keer als ik er naar kijk betrap ik me erop dat ik veel te lang zit te staren. Op het moment dat 'ie door je hoofd ligt te spoken is er gewoon geen weg meer terug! :sweat_smile:

2 likes

Jawel, dat wil je wel :pray:t2:

image

5 likes

Als ik jou was zou ik NIET doen!
Zoals jij elke vrije minuut met horloges bezig bent ga je gegarandeerd spijt krijgen als je exemplaren weg gaat doen. Ze zien er ook nog eens allemaal smetteloos uit en worden elke dag vertroeteld volgens mij
Maar je gaat er toch weg doen ben ik bang!:joy: maar de Sarbs zou ik wel behouden, Visodate zie ik niet vaak bij je op de pols en de SPB’s hebben een grote broer zonder X in de doos dus die kunnen weg!
Dus drie er uit BB erin, dus ook nog plek voor nog twee andere upgrades.
Kan allemaal nog net gerealiseerd worden dit jaar no problem.:wink:

2 likes

…en ik al die tijd maar denken dat ik de enige was…

:thinking::thinking::thinking:

6 likes

Doen, niet twijfelen!

1 like

nope

2 likes