@Tyson

Afspraak gemaakt voor een F2F overdracht, maar zonder bericht niet komen opdagen.
niet reageren op wa berichten, 3 keer gebeld en geen respons, heb 45 minuten voor niks gewacht.

Niet verwacht van een forumlid en zeker niet eentje die al sinds 2012 lid is. Ik zal toch denken dat hij beter moet weten.
Had heb nog de kans gegeven om zich te verontschuldigen, maar 7 uur later nog niets gehoord. Dan maar een nare ervaring topic plaatsen.

Bedankt voor het lezen en je bent gewaarschuwd.

17 likes

Misschien is hem iets ergs overkomen, ik denk niet dat hij zoiets zou doen met in zijn achterhoofd dat je er een topic over kan plaatsen.

ik zou zeggen verwijder toch het topic en wacht op een reactie van hem, hij heeft vast wel een goed reden.

2 likes

Maar wel 7 minuten geleden nog actief geweest op het forum, vanaf de intensive care?

11 likes

zag hem vanmiddag online komen op WA en toch niet reageren.

Kijk, als hij van gedachte is veranderd. zegt het gewoon. prima. maar niet komen opdagen en niet reageren.
kom op.

2 likes

Als dat het geval is dan doe ik mijn excuses en neem ik al mijn woorden terug, het is niet netjes om wel actief te zijn op HF en geen contact op te nemen met @Kenleaf

1 like

geen probleem. heb liever geen contact meer.
Heb nu mijn horloge verkocht aan iemand die wel zijn afspraken nakomt.

2 likes

dan ben ik blij voor je dat het toch allemaal goed is gekomen.

1 like

Aanvaard :wink:

1 like

geen probleem. baby tuna is best gewild.

1 like

Afgelopen vrijdag zou @Tyson een Seiko turtle op komen halen. Helaas niemand gezien. Geen reactie op zijn opgegeven 06 nummer en niet op pb berichten. Hoop dat hem niets ernstig is overkomen. Dus de Turtle 777 is nog steeds voor weinig te koop.

1 like

Ik ben ook aanwezig, maar zie meer topics niet dan wel, en van alles staat bij mij op negeren. Dus dat iemand op het forum actief is, wil niet zeggen dat hij dit gezien heeft.

Nee maar als ie actief is op het forum zal er wrs niet iets heel ernstig gebeurd zijn als reden voor (2x) no show.

2 likes

Da’s waar.

Ja, 2 keer no show in 1 weekend!
Denk dat een record op zich is

Heel apart… zelfs op Mp nog geen twee keer meegemaakt.

1 like

Onlangs mijn Seiko Blumo verkocht aan @Tyson en hadden onderweg afgesproken. Keurig op de afgesproken tijd hebben we de overdracht gedaan. Mijn ervaring met Tyson is ok dus.

Mijn Seiko SKX mod via MP in eerste instantie verkocht aan @tyson. Na aankoop maakte hij bekend hier ook lid te zijn. Wat mij betreft alles goed volgens afspraak verlopen. Betaling via de bank keurig voldaan. Toch maar even een positieve noot is hier dus wel op zijn plaats.

1 like