Uhrenfreund, Classic Watches, Tjibbe Kerkhof

Hoi
afgelopen zaterdag bij Tjibbe een rolex Date 15200 opgehaald,in superstaat en perfect afgehandeld,heel leuke en mooie winkel, goeie service.leuke bediening.
voor herhaling vatbaar.
gr. john

micjam Schreef:

Hoi
afgelopen zaterdag bij Tjibbe een rolex Date 15200
opgehaald,in superstaat en perfect
afgehandeld,heel leuke en mooie winkel, goeie
service.leuke bediening.
voor herhaling vatbaar.
gr. john

Die mening deel ik ook,alleen geen rolex maar een Omega Planet Ocean gekocht.
Ga zeker nog eens terug.

Groet,
Ed

Een dubbele plus voor Tjibbe. De koffie is lekker, het gesprek nog beter. Ben naar huis gegaan met een Muhle Glashutte. Kom zeker nog eens terug voor een Alpina. Gr. Simon’

http://i72.photobucket.com/albums/i186/s1m0n2/horloges002.jpg][img]http://i72.photobucket.com/albums/i186/s1m0n2/th_horloges002.jpg[/img

Heb ook al eens zaken met Tjibbe en Heike gedaan. Perfecte afhandeling. Leuke nette winkel en last but not least uitstekende koffie. O ja het horloge betrof een Alpina Avalanche Extreme.

(tu)Even een aanvulling.(tu)

Sinds gisteren in het bezit van een nieuwe Sinn U1.
Zeer tevreden over de communicatie en afhandeling. Ik kreeg een goede inruilprijs en horloge is snel verzonden.

In de doos nog een leuk tijdschrift en uiteraard het nieuwe horloge goed verpakt en nog in het plastic.

Zeer betrouwbare verkoper.

Zou dit bedrijf zeer zeker aanraden!

Twee weken geleden online een Explorer gekocht bij Tjibbe. Goede communicatie, snelle levering en het horloge is al beschreven :+1:

Prima contact, goede afspraken, vriendelijk en supersnelle levering.

Horloge beschrijving en foto’s volgen later denk ik wel…:smile:

Tevens een goede Sinn dealer… Correcte man komt goed zijn afspraken na !.

Vandaag probeerde ik een horloge te kopen en stuurde per e-mail een bod aan Uhrenfreund. Binnen vijf minuten reageerde hij en ik kreeg een tegenbod. Dat bod accepteerde ik binnen vier minuten en vroeg naar zijn bankgegevens om te betalen.

Toen was het stil

Twee uur later kreeg ik de mededeling dat het horloge al was verkocht. Erg vervelend want ik zoek al een tijdje naar een bepaald horloge en vandaag trof ik hem eindelijk. Ik was heel blij dat ik eindelijk dat horloge kon kopen! Het voelt nogal zuur dat hij eerst vlot reageert en na mijn acceptatie van zijn tegenbod een stilte viel. Alsof hij een ander hoger bod nog wilde uitspelen of zo. Dit is slechts mijn gevoel en heb geen idee wat er daadwerkelijk is gebeurd maar het is een vervelende ervaring met Uhrenfreund :-1: