UIT DE VERKOOP: Panerai Luminor Marina 1950 3 days 312 automaat

Aangezien ik graag een Omega Speedmaster 57 wil aanschaffen, bied ik mijn Panerai 312 (automaat) aan.

Het horloge is in 2011 nieuw gekocht en de vorige eigenaar heeft in 2018 een service laten doen. Hier heb ik een rekening van. Aangezien ik het factuurbedrag wat laag vond, heb ik direct na aanschaf in 2018 mijn eigen horlogemaker (Movements in Hengelo) laten kijken. Zijn mening was dat de service wel degelijk was uitgevoerd en dat er op korte termijn geen nieuwe service nodig is.

Het horloge verkeert in een zeer mooie staat. Je kunt enkele gebruikssporen vinden, maar niets ernstigs en bovendien eenvoudig weg te poetsen indien gewenst. Uiteraard loopt het horloge goed en exact op tijd.

Het verdere rijtje:
Merk: Panerai
Model: Luminor Marina 1950 3 days 312
Uurwerk: P9000 inhouse automaat
Diameter: 44m
Leeftijd: 12-2011
Geleverd wordt:

• Garantiekaart van 12/2011, rekening service
  • Originele leren en rubberen band (beide met originele Panerai sluiting)
  • Houten kist (de omdozen ontbreken)
  • Originele Tools

Prijs: voor deze set wil ik graag € 4.400 hebben. Voor deze klassieker een meer dan faire prijs.

Een ruil is ook een mogelijkheid. Mogelijke kandidaten: Omega Globemaster, Omega Speedmaster '57. Wellicht andere horloges ook, gewoon aanbieden. Wel alleen complete sets en graag met een prijsindicatie.

Foto’s (meer foto’s op aanvraag):

14 likes

Deze mag weer naar boven!

1 like

Een van de laatste up’s voor deze kanjer. Ik overweeg sterk deze in de collectie te houden. Wie doet er nog een mooi (ruil)voorstel?

Up en bij verkoop mag de prijs naar € 4200. Bij ruil blijft de ruilwaarde € 4400.

1 like

Up! Ik heb al best veel reacties gehad. Het juiste (ruil)voorstel zat er echter nog niet tussen. Bij verkoop is de prijs (binnen grenzen) bespreekbaar. Anders blijft deze PAM gewoon bij mij. Ook geen straf.

Prettige zondag!

2 likes

Wie doet er een mooi cash voorstel? Ruilvoorstellen ook nog steeds welkom!

Laatste up! Heb dit geweldige horloge van de week nog maar weer eens omgehad. Als er een mooi ruil- of koopvoorstel voorbij komt, dan zou dat mooi zijn. Zo niet, dan blijft deze kanjer gewoon.

Prettige zondag!

1 like

Mag dicht!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.