Uit verkoop

Beste,

Om wat geld vrij te maken voor een ander doel bied ik dit horloge te koop aan. Hij is zeer spaarzaam in roulatie gedragen en derhalve nog in nieuwstaat. Ik kan geen krasje vinden. Prachtige groene plaat. Datum verspringt in 1 keer. Quick release band. 80 uur gangreserve. Echt een mooi horloge! Heb echter een ander doel dat net wat sneller dichterbij komt als ik deze weg doe. Heb nog andere horloges om van te genieten.

Ik was trouwens 1 van de eerste in NL die deze had. Hoe ik dat weet? Toen ik hem wilde had Certina hem nog niet uitgeleverd (zelf Certina gebeld omdat de AD niet kon zeggen wanneer ze hem kregen) en deze zat bij de eerste paar exemplaren die uitgeleverd werden in NL en ik heb die direct laten reserveren.

Verder is er veel info en positiviteit te vinden over dit horloge op het web. Laatste paar plaatjes zijn van de Certina site zelf.

Merk en model: Certina Big Date Special Edition 60th Year Anniversary
Diameter: 41mm
Leeftijd: Oktober 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: helemaal compleet. Doos, omdoos, pasjes, extra schakel, bon. De hele mikmak.
Verzendkosten of afgehaald: liever afhalen met een praatje en goede koffie
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: Powermatic 80 uur gangreserve
Vraagprijs: €750
Geen inruil want de opbrengst gaat naar een ander doel.

7518

7587

4495

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Grt,

Andy

8 likes

Upje met wat meer info

https://www.swatchgroup.com/en/services/archive/2019/certina-ds-1-big-date-60th-anniversary

Wel wat interesse maar nog geen deal. Veel horloge voor voor €750.,-. Wie maakt mij los? :point_up:

1 like

Vooruit, een kleine prijsverlaging naar €725,- voor een horloge in uitstekende conditie en helemaal compleet :point_up:

1 like

:point_up:

Up en laatste prijsverlaging nu €700,-

Laatste up, dus 1 maal, andermaal…

1 like

Deze gaat terug op de winder en mag uit de verkoop. Bedankt!