Unieke Seiko SLD 015 (7K52-6A10)

Ik ga toch wat opruimen, dus deze unieke Seiko duiker aangeboden, de SLD005 van 19 januari 1999. Bijna vintage! Het betreft de versie met auto start dieptemeter (7K52-6A10). Dat is die peil die op de wijzerplaat te zien is.

Op originele stalen band en de Seiko Z22 rubberband erbij. Ingevulde garantiekaart, boekjes, extra schakels. Het horloge heeft geringe gebruikssporen maar niets bijzonders; ik fotografeer nogal direct, en scherp, dan zie je alle details. Saffier is prachtig, net als de diepte in de dial. 200m waterdicht. Met prachtig bewerkte kast.

Wordt heel weinig aangeboden, dus pak je kans! Het horloge is een klein jaar in mijn bezit, maar eigenlijk draag ik het niet. Te mooi voor de vitrine, zeker niet in een doos of la, dus verkoop ik het liever.

Als je dit filmpje ziet op Youtube28 dan ben je verkocht :grin:.

De zeer uitgebreide handleiding als pdf: klik hier.1

Kroon is screwdown.

Batterij is vervangen op 18 oktober 2017 door Juwelier Martin de Grijff te Hillegom.

Type: Seiko SLD005

Set: horloge met originele stalen band en vouwsluiting plus Z22 Seiko band, boekjes 2x, los informatievel, ingevulde garantiekaart, extra schakels voor de band. Alles origineel.

Diameter: 46mm zonder kroon en 50.6mm met kroon.

Dikte: 15,5 mm

Bandmaat: 22 mm

Soort band: Staal. Vouwsluiting. ‘Seiko’ op sluiting. Rubber: gesp met ‘Seiko’ vermelding.

Jaar: 1999, ik ben 3e eigenaar

Uurwerk: Seiko 7K52-6A10, quartz

Bodem: dicht, bewerkt

Prijs: EUR 550

2 likes

Hup: 50 euro er af. Ik bied hem dus nu aan voor 500 euro! Wel een heel bijzonder horloge hoor. Maar niets staat vast: doe een goed bod, wellicht komen we er uit.

Goed, nog een update. Of eigenlijk beter: een neer-date. Prijs verlaagd naar 475. Een goed bod mag altijd. Ik zal deze verder hierna niet meer uppen.

@jur deze mag worden gesloten, is verkocht.

VERKOCHT! Deze mag ook gesloten worden.