Universal Geneve 184.440 Compax 18k

Na lang nadenken en afwegen bied ik hierbij mijn enige gouden klassieke klatser aan! Dit horloge is in mijn bezit gekomen omdat ik gek was/ben van de Universal Geneva modellen en dan voornamelijk de Polerouters en de Compax-en.

Ik merk dat ik zelf de voorkeur geef aan horloges met een stalen band en onlangs heb ik besloten op zoek te gaan naar een nieuwe grail, een 16710 GMT uit 1994. (Geboortejaar)

Hierdoor dien ik plaats te maken in mijn collectie en aangezien mijn andere horloges teveel emotionele waarde dragen mag deze gaan…

Het betreft een zeer gaaf Compax model in 18k geelgoud dat ondanks het edelmetaal door zijn maatje enorm comfortabel en subtiel draagt. De hagelwitte wijzerplaat is in sublieme staat en ook het plexiglas is nog helemaal super. Ik heb er de orginele buckle opzitten, de band is verwacht ik al wel ooit vervangen. Voorheen had ik niet gedacht dat ik zoo kan genieten van een gouden horloge!

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Universal Geneve
Diameter: 36mm
Leeftijd: 1992-1998
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: januari 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Watch/buckle only
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in Eindhoven en/of omgeving Roermond
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikssporen op de kast maar in zeer goede staat.
Soort uurwerk en kaliber: Lemania 1873
Vraagprijs: 3.500

Meer foto’s op aanvraag beschikbaar.

Ruil wil ik eventueel overwegen en indien het een Tudor Oysterdate chronograaf small Block of een 16710 of 16700 uit 1994 met B+P betreft dan komt er natuurlijk cash bij van mijn kant.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

30 likes

ZondagUp!

En weer ffkes omhoog!
Ik sta open voor voorstellen… uiteindelijk wil ik bij m’n GMT 16710 uit 1994 komen (cash-up) maar mocht je iets anders in gedachte hebben dan hoor ik het ook graag!