UPDATE omtrent MEETING Tijd wordt actie

Even een kleine Update, over de meeting/loterij.

29 Oktober kan de meeting om organisatorische redenen niet doorgaan, wij vinden het vervelend voor onszelf, maar zeker ook voor jullie. Desalniettemin is er geen reden om te treuren omdat:

1. De loterij gaat gewoon door. Per november kunnen loten besteld worden, voor de loterij waarbij prachtige prijzen te winnen zijn (Een Steiner Ltd., een Fortis, een Zeno en er zit zeker nog meer in de pijplijn!).

2. De meeting zal begin volgend jaar (waarschijnlijk begin Februari!) gehouden worden, waarbij zal worden geprobeerd om alle drie de Nederlandse fabrikanten te betrekken (Christiaan van der Klaauw, van der Gang en Steiner)! Tevens zal de uiteindelijke trekking van de loterij naar alle waarschijnlijkheid ook tijdens deze meeting gehouden worden.

Verder verandert er dus niets aan de complete organisatie, de loterij zal nog steeds voor Kika gehouden worden!

Nogmaals onze excuses voor de late berichtgeving, maar niet getreurd: van uitstel komt zeker geen afstel (integendeel!).

De website begint steeds meer vorm te krijgen, kijk maar eens op www.tijdwordtactie.nl

Deze update plaats ik namens Martijn, Jorgen en Geert!

Ik wil er graag aan toevoegen dat ik hiervan op de hoogte was toen de datum voor de meeting/uitreiking op 22 oktober werd vastgestelt (o.a. in overleg met Jörgen en Geert).

Jullie zijn goed bezig zeg. Passen jullie ook de website aan? Hier wordt 29 oktober nog genoemd als datum voor de meeting (bestelformulier).

Gerwin

hoe meer tijd, hoe meer gelegenheid om er iets groots van te maken !
zo’n soort evenement stamp je niet even in een paar weken uit de grond.
groet, frank.